Osobní automobily
Alfa
Romeo
Audi
Bentley
BMW
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Ferrari
Fiat
Ford
Honda
Hummer
Hyundai
Jaguar
Jeep
Kia
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Maserati
Maybach
Mazda
Mercedes Benz
MG
Mini Cooper
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Rover
Saab
Seat
Škoda
Smart
Ssangyoung
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo
|
Chiptuning Honda
Chiptuning Honda Accord
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2200 CTDi |
103 / 140 |
340 |
125 / 170 |
400 |
+22 / +30 |
+60 |
|
benzin |
1600 16V |
85 / 116 |
143 |
96 / 131 |
165 |
+11 / +15 |
+22 |
|
1800 |
85 / 116 |
158 |
96 / 131 |
180 |
+11 / +15 |
+22 |
|
1800 i |
100 / 136 |
175 |
110 / 150 |
200 |
+10 / +14 |
+25 |
|
2000 |
85 / 116 |
162 |
96 / 131 |
185 |
+11 / +15 |
+23 |
|
2000 16V |
114 / 155 |
190 |
126 / 171 |
220 |
+12 / +16 |
+30 |
|
2000 i ES TECH |
108 / 147 |
184 |
120 / 163 |
210 |
+12 / +16 |
+26 |
|
2200 R |
156 / 212 |
208 |
170 / 231 |
245 |
+14 / +19 |
+37 |
|
2400 16V |
140 / 190 |
223 |
152 / 207 |
255 |
+12 / +17 |
+32 |
|
3000 V6 VTECH |
147 / 200 |
265 |
160 / 218 |
305 |
+13 / +18 |
+40 |
|
Chiptuning Honda Civic
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1700 CTDi |
74 / 101 |
224 |
96 / 131 |
290 |
+22 / +30 |
+66 |
|
2200 CTDi |
103 / 140 |
340 |
125 / 170 |
400 |
+22 / +30 |
+60 |
|
benzin |
1400 16V |
55 / 75 |
110 |
65 / 88 |
125 |
+10 / +13 |
+15 |
|
1400 i |
66 / 90 |
130 |
76 / 103 |
145 |
+10 / +13 |
+15 |
|
1500 VTEC |
84 / 114 |
134 |
96 / 131 |
152 |
+12 / +17 |
+18 |
|
1600 |
91 / 124 |
144 |
103 / 140 |
160 |
+12 / +16 |
+16 |
|
1600 Vti |
118 / 160 |
150 |
129 / 175 |
166 |
+11 / +15 |
+16 |
|
1800 Vti |
124 / 169 |
163 |
136 / 185 |
188 |
+12 / +16 |
+25 |
|
2000 |
96 / 131 |
146 |
107 / 146 |
168 |
+11 / +15 |
+22 |
|
2000 R |
147 / 200 |
196 |
160 / 218 |
230 |
+13 / +18 |
+34 |
|
Chiptuning Honda CR-V
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2200 CTDi |
103 / 140 |
340 |
125 / 170 |
400 |
+22 / +30 |
+60 |
|
benzin |
2000 |
94 / 128 |
182 |
105 / 143 |
210 |
+11 / +15 |
+28 |
|
2000 i ES VTECH |
108 / 147 |
184 |
120 / 163 |
210 |
+12 / +16 |
+26 |
|
Chiptuning Honda FRV
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2200 CTDi |
103 / 140 |
340 |
126 / 171 |
430 |
+23 / +31 |
+90 |
|
Chiptuning Honda HRV
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1600 |
91 / 124 |
144 |
103 / 140 |
160 |
+12 / +16 |
+16 |
|
Chiptuning Honda Integra
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1800 R |
140 / 190 |
190 |
154 / 209 |
220 |
+14 / +19 |
+30 |
|
Chiptuning Honda JAZZ
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1200 |
57 / 78 |
110 |
66 / 90 |
125 |
+9 / +12 |
+15 |
|
1400 |
61 / 83 |
119 |
70 / 95 |
135 |
+9 / +12 |
+16 |
|
Chiptuning Honda Logo
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1300 |
48 / 65 |
108 |
57 / 78 |
124 |
+9 / +13 |
+16 |
|
Chiptuning Honda NSX
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
3000 |
188 / 256 |
284 |
202 / 275 |
330 |
+14 / +19 |
+46 |
|
3200 V6 |
206 / 280 |
298 |
220 / 299 |
345 |
+14 / +19 |
+47 |
|
Chiptuning Honda Prelude
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
2000 |
99 / 135 |
179 |
108 / 147 |
204 |
+9 / +12 |
+25 |
|
Chiptuning Honda Shuttle
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
2200 |
110 / 150 |
198 |
120 / 163 |
225 |
+10 / +13 |
+27 |
|
Chiptuning Honda Sream
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
2000 i-VTECH |
115 / 156 |
192 |
128 / 174 |
224 |
+13 / +18 |
+32 |
|
|