Osobní automobily
Alfa
Romeo
Audi
Bentley
BMW
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Ferrari
Fiat
Ford
Honda
Hummer
Hyundai
Jaguar
Jeep
Kia
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Maserati
Maybach
Mazda
Mercedes Benz
MG
Mini Cooper
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Rover
Saab
Seat
Škoda
Smart
Ssangyoung
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo
|
Chiptuning Ford
Chiptuning Ford C-max
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1600 TDCi |
66 / 90 |
215 |
85 / 116 |
260 |
+19 / +26 |
+45 |
|
1600 TDCi |
80 / 109 |
245 |
96 / 131 |
310 |
+16 / +22 |
+65 |
|
1800 TDCi |
85 / 116 |
280 |
104 / 141 |
330 |
+19 / +25 |
+50 |
|
2000 TDCi |
100 / 136 |
320 |
120 / 163 |
380 |
+20 / +27 |
+60 |
|
Chiptuning Ford Cougar
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
2000 16V |
96 / 131 |
178 |
106 / 144 |
199 |
+10 / +13 |
+21 |
|
2500 V6 |
125 / 170 |
240 |
137 / 186 |
275 |
+12 / +16 |
+35 |
|
Chiptuning Ford Escort
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1600 16V |
66 / 90 |
130 |
77 / 105 |
148 |
+11 / +15 |
+18 |
|
1800 Sci |
96 / 131 |
175 |
105 / 143 |
199 |
+9 / +12 |
+24 |
|
2000 |
107 / 146 |
190 |
121 / 165 |
215 |
+14 / +19 |
+25 |
|
2000 Turbo |
165 / 224 |
290 |
195 / 265 |
365 |
+30 / +41 |
+75 |
|
Chiptuning Ford Explorer
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
4000 |
152 / 207 |
390 |
165 / 224 |
448 |
+13 / +17 |
+58 |
|
Chiptuning Ford Fiesta
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1400 TDCi |
50 / 68 |
160 |
68 / 92 |
210 |
+18 / +24 |
+50 |
|
1600 TDCi |
66 / 90 |
215 |
85 / 116 |
260 |
+19 / +26 |
+45 |
|
1800 TDDi |
55 / 75 |
140 |
77 / 105 |
190 |
+22 / +30 |
+50 |
|
benzin |
1200 16V |
55 / 75 |
110 |
62 / 84 |
118 |
+7 / +9 |
+8 |
|
1300 |
44 / 60 |
99 |
52 / 71 |
115 |
+8 / +11 |
+16 |
|
1400 16V |
58 / 79 |
124 |
68 / 92 |
144 |
+10 / +13 |
+20 |
|
1400 16V |
66 / 90 |
125 |
77 / 105 |
145 |
+11 / +15 |
+20 |
|
1600 16V |
74 / 101 |
146 |
83 / 113 |
155 |
+9 / +12 |
+9 |
|
1600 16V |
76 / 103 |
145 |
87 / 118 |
165 |
+11 / +15 |
+20 |
|
1800 XR2i |
96 / 131 |
160 |
107 / 146 |
183 |
+11 / +15 |
+23 |
|
2000 |
107 / 146 |
190 |
121 / 165 |
215 |
+14 / +19 |
+25 |
|
Chiptuning Ford Fiesta S
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1600 16V |
74 / 101 |
100 |
83 / 113 |
125 |
+9 / +12 |
+25 |
|
Chiptuning Ford Focus
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1600 TDCI |
81 / 110 |
245 |
103 / 140 |
314 |
+22 / +30 |
+69 |
|
1800 TDCi |
74 / 101 |
240 |
96 / 131 |
290 |
+22 / +30 |
+50 |
|
1800 TDCI |
85 / 116 |
250 |
104 / 141 |
310 |
+19 / +25 |
+60 |
|
1800 TDDi |
55 / 75 |
140 |
77 / 105 |
190 |
+22 / +30 |
+50 |
|
1800 TDDi |
66 / 90 |
200 |
85 / 116 |
260 |
+19 / +26 |
+60 |
|
2000 TDCi |
100 / 136 |
320 |
121 / 165 |
395 |
+21 / +29 |
+75 |
|
benzin |
1400 16V |
55 / 75 |
125 |
62 / 84 |
140 |
+7 / +9 |
+15 |
|
1400 16V |
58 / 79 |
124 |
68 / 92 |
145 |
+10 / +13 |
+21 |
|
1600 16V |
74 / 101 |
146 |
83 / 113 |
165 |
+9 / +12 |
+19 |
|
1800 16V |
85 / 116 |
160 |
95 / 129 |
178 |
+10 / +13 |
+18 |
|
1800 16V |
92 / 125 |
165 |
100 / 136 |
190 |
+8 / +11 |
+25 |
|
2000 16V |
96 / 131 |
178 |
106 / 144 |
198 |
+10 / +13 |
+20 |
|
2000 16V Turbo RS |
161 / 219 |
310 |
190 / 258 |
385 |
+29 / +39 |
+75 |
|
2000 ST 170 |
127 / 173 |
197 |
140 / 190 |
225 |
+13 / +17 |
+28 |
|
Chiptuning Ford Focus 2005
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1600 TDCi |
66 / 90 |
215 |
85 / 116 |
260 |
+19 / +26 |
+45 |
|
1600 TDCi |
80 / 109 |
240 |
96 / 131 |
310 |
+16 / +22 |
+70 |
|
1800 TDCi |
85 / 116 |
280 |
107 / 146 |
320 |
+22 / +30 |
+40 |
|
2000 TDCi |
100 / 136 |
320 |
120 / 163 |
380 |
+20 / +27 |
+60 |
|
benzin |
2500 ST |
166 / 226 |
320 |
195 / 265 |
385 |
+29 / +39 |
+65 |
|
Chiptuning Ford Fusion
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1400 TDCi |
50 / 68 |
160 |
68 / 92 |
210 |
+18 / +24 |
+50 |
|
1600 TDCi |
66 / 90 |
215 |
85 / 116 |
260 |
+19 / +26 |
+45 |
|
benzin |
1400 16V |
58 / 79 |
124 |
68 / 92 |
145 |
+10 / +13 |
+21 |
|
1600 16V |
74 / 101 |
100 |
83 / 113 |
125 |
+9 / +12 |
+25 |
|
Chiptuning Ford Galaxy WA6
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1800 TDCi |
74 / 101 |
240 |
96 / 131 |
290 |
+22 / +30 |
+50 |
|
2000 TDCi |
103 / 140 |
320 |
125 / 170 |
380 |
+22 / +30 |
+60 |
|
2000 TDCi |
96 / 131 |
320 |
118 / 160 |
380 |
+22 / +29 |
+60 |
|
benzin |
2300 16V |
107 / 146 |
203 |
118 / 160 |
230 |
+11 / +14 |
+27 |
|
2800 V6 |
150 / 204 |
270 |
163 / 222 |
310 |
+13 / +18 |
+40 |
|
Chiptuning Ford Galaxy WGR
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 TDi |
66 / 90 |
210 |
85 / 116 |
270 |
+19 / +26 |
+60 |
|
1900 TDi |
81 / 110 |
235 |
103 / 140 |
282 |
+22 / +30 |
+47 |
|
1900 TDi PD |
110 / 150 |
320 |
132 / 180 |
380 |
+22 / +30 |
+60 |
|
1900 TDi PD |
74 / 101 |
240 |
96 / 131 |
290 |
+22 / +30 |
+50 |
|
1900 TDi PD |
85 / 116 |
310 |
105 / 143 |
360 |
+20 / +27 |
+50 |
|
1900 TDi PD |
96 / 131 |
310 |
117 / 159 |
380 |
+21 / +28 |
+70 |
|
Chiptuning Ford Ka
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1300 |
44 / 60 |
110 |
52 / 71 |
125 |
+8 / +11 |
+15 |
|
1300 |
51 / 69 |
106 |
61 / 83 |
113 |
+10 / +14 |
+7 |
|
1600 16V |
70 / 95 |
135 |
79 / 107 |
155 |
+9 / +12 |
+20 |
|
Chiptuning Ford Kuga
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 TDCi |
100 / 136 |
320 |
119 / 162 |
378 |
+19 / +26 |
+58 |
|
Chiptuning Ford Maverick
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
2300 16V |
107 / 146 |
203 |
118 / 160 |
230 |
+11 / +14 |
+27 |
|
Chiptuning Ford Mondeo
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 TDCi |
85 / 116 |
250 |
107 / 146 |
300 |
+22 / +30 |
+50 |
|
2000 TDCi |
85 / 116 |
280 |
104 / 141 |
330 |
+19 / +25 |
+50 |
|
2000 TDCi |
96 / 131 |
320 |
118 / 160 |
370 |
+22 / +29 |
+50 |
|
2000 TDDi |
66 / 90 |
245 |
85 / 116 |
295 |
+19 / +26 |
+50 |
|
2000 TDDi |
85 / 116 |
280 |
104 / 141 |
330 |
+19 / +25 |
+50 |
|
2200 TDCi |
114 / 155 |
360 |
132 / 180 |
425 |
+18 / +25 |
+65 |
|
benzin |
1600 16V |
66 / 90 |
125 |
77 / 105 |
145 |
+11 / +15 |
+20 |
|
1600 16V |
70 / 95 |
135 |
79 / 107 |
155 |
+9 / +12 |
+20 |
|
1800 16V |
85 / 116 |
160 |
95 / 129 |
180 |
+10 / +13 |
+20 |
|
1800 16V |
91 / 124 |
165 |
103 / 140 |
183 |
+12 / +16 |
+18 |
|
1800 XR2i |
96 / 131 |
160 |
107 / 146 |
183 |
+11 / +15 |
+23 |
|
1899 Sci |
96 / 131 |
175 |
105 / 143 |
199 |
+9 / +12 |
+24 |
|
2000 |
85 / 116 |
170 |
95 / 129 |
218 |
+10 / +13 |
+48 |
|
2000 16V |
107 / 146 |
178 |
118 / 160 |
199 |
+11 / +14 |
+21 |
|
2000 16V |
96 / 131 |
178 |
106 / 144 |
183 |
+10 / +13 |
+5 |
|
2500 Turbo |
161 / 219 |
320 |
192 / 261 |
385 |
+31 / +42 |
+65 |
|
2500 V6 |
125 / 170 |
240 |
136 / 185 |
275 |
+11 / +15 |
+35 |
|
3000 V6 |
166 / 226 |
280 |
177 / 241 |
310 |
+11 / +15 |
+30 |
|
Chiptuning Ford Mondeo 2007
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1800 TDCi |
92 / 125 |
320 |
114 / 155 |
360 |
+22 / +30 |
+40 |
|
1800 TDCi |
92 / 125 |
320 |
114 / 155 |
360 |
+22 / +30 |
+40 |
|
2000 TDCi |
103 / 140 |
320 |
125 / 170 |
380 |
+22 / +30 |
+60 |
|
2000 TDCi |
85 / 116 |
280 |
104 / 141 |
330 |
+19 / +25 |
+50 |
|
2000 TDCi |
96 / 131 |
320 |
118 / 160 |
380 |
+22 / +29 |
+60 |
|
2200 TDCi |
129 / 175 |
400 |
151 / 205 |
470 |
+22 / +30 |
+70 |
|
benzin |
2500 turbo |
162 / 220 |
320 |
197 / 268 |
380 |
+35 / +48 |
+60 |
|
Chiptuning Ford Probe
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
2000 |
85 / 116 |
170 |
95 / 129 |
218 |
+10 / +13 |
+48 |
|
2200 GT |
108 / 147 |
235 |
136 / 185 |
298 |
+28 / +38 |
+63 |
|
2500 V6 |
125 / 170 |
240 |
137 / 186 |
275 |
+12 / +16 |
+35 |
|
Chiptuning Ford Puma
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1400 16V |
66 / 90 |
125 |
77 / 105 |
145 |
+11 / +15 |
+20 |
|
1600 16V |
76 / 103 |
145 |
87 / 118 |
165 |
+11 / +15 |
+20 |
|
1700 |
92 / 125 |
157 |
102 / 139 |
180 |
+10 / +14 |
+23 |
|
Chiptuning Ford Ranger
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2500 TDCi |
105 / 143 |
330 |
125 / 170 |
390 |
+20 / +27 |
+60 |
|
2500 TDDi |
80 / 109 |
266 |
103 / 140 |
350 |
+23 / +31 |
+84 |
|
3000 TDCi |
115 / 156 |
380 |
135 / 184 |
440 |
+20 / +28 |
+60 |
|
Chiptuning Ford S-max
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 TDCi |
103 / 140 |
320 |
125 / 170 |
380 |
+22 / +30 |
+60 |
|
2000 TDCi |
96 / 131 |
320 |
118 / 160 |
380 |
+22 / +29 |
+60 |
|
benzin |
2500 turbo |
162 / 220 |
320 |
197 / 268 |
380 |
+35 / +48 |
+60 |
|
Chiptuning Ford Scorpio
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2500 TD |
85 / 116 |
270 |
100 / 136 |
305 |
+15 / +20 |
+35 |
|
Chiptuning Ford Sierra
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
2000 Turbo 4x4 |
132 / 180 |
296 |
191 / 260 |
370 |
+59 / +80 |
+74 |
|
Chiptuning Ford Streetka
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1600 16V |
70 / 95 |
135 |
79 / 107 |
155 |
+9 / +12 |
+20 |
|
Chiptuning Ford Tourneo
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1600 TDCi |
66 / 90 |
220 |
89 / 121 |
330 |
+23 / +31 |
+110 |
|
1800 TDCI |
66 / 90 |
220 |
89 / 121 |
300 |
+23 / +31 |
+80 |
|
Chiptuning Ford Transit
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1800 TDCi |
66 / 90 |
200 |
85 / 116 |
260 |
+19 / +26 |
+60 |
|
1800 TDCi |
81 / 110 |
250 |
100 / 136 |
290 |
+19 / +26 |
+40 |
|
1800 TDDi |
55 / 75 |
220 |
74 / 101 |
295 |
+19 / +26 |
+75 |
|
2000 TDCi |
92 / 125 |
285 |
114 / 155 |
360 |
+22 / +30 |
+75 |
|
2000 TDDi |
63 / 86 |
230 |
84 / 114 |
300 |
+21 / +28 |
+70 |
|
2000 TDDi |
74 / 101 |
250 |
96 / 131 |
330 |
+22 / +30 |
+80 |
|
benzin |
1800 16V |
85 / 116 |
160 |
95 / 129 |
180 |
+10 / +13 |
+20 |
|
2300 16V |
107 / 146 |
203 |
118 / 160 |
230 |
+11 / +14 |
+27 |
|
Chiptuning Ford Transit 2007
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2200 TDCi |
63 / 86 |
250 |
83 / 113 |
320 |
+20 / +27 |
+70 |
|
2200 TDCi |
81 / 110 |
285 |
102 / 139 |
355 |
+21 / +29 |
+70 |
|
2200 TDCi |
96 / 131 |
310 |
116 / 158 |
380 |
+20 / +27 |
+70 |
|
2400 TDCi |
103 / 140 |
375 |
123 / 167 |
445 |
+20 / +27 |
+70 |
|
2400 TDCi |
74 / 101 |
285 |
94 / 128 |
355 |
+20 / +27 |
+70 |
|
2400 TDCi |
85 / 116 |
310 |
105 / 143 |
380 |
+20 / +27 |
+70 |
|
2400 TDDi |
66kW / 90 |
220 |
88kW / 120 |
290 |
+22 / +30 |
+70 |
|
3200 TDCi |
147 / 200 |
470 |
173 / 235 |
530 |
+26 / +35 |
+60 |
|
|