Osobní automobily
Alfa
Romeo
Audi
Bentley
BMW
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Ferrari
Fiat
Ford
Honda
Hummer
Hyundai
Jaguar
Jeep
Kia
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Maserati
Maybach
Mazda
Mercedes Benz
MG
Mini Cooper
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Rover
Saab
Seat
Škoda
Smart
Ssangyoung
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo
|
Chiptuning Toyota
Chiptuning Toyota Auris
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1400 D-4D |
55 / 75 |
170 |
74 / 101 |
220 |
+19 / +26 |
+50 |
|
Chiptuning Toyota Avensis
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1600 16V |
81 / 110 |
150 |
92 / 125 |
170 |
+11 / +15 |
+20 |
|
1800 |
95 / 129 |
170 |
107 / 146 |
195 |
+12 / +17 |
+25 |
|
Chiptuning Toyota Aygo
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1000 VVTI |
50 / 68 |
90 |
59 / 80 |
105 |
+9 / +12 |
+15 |
|
Chiptuning Toyota Camry
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
2200 |
96 / 131 |
196 |
107 / 146 |
222 |
+11 / +15 |
+26 |
|
Chiptuning Toyota Celica
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1800 16V VVTi |
105 / 143 |
170 |
118 / 160 |
195 |
+13 / +17 |
+25 |
|
Chiptuning Toyota Corolla
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1400 D-4D |
55 / 75 |
170 |
74 / 101 |
220 |
+19 / +26 |
+50 |
|
2000 D4D |
66 / 90 |
215 |
85 / 116 |
280 |
+19 / +26 |
+65 |
|
2000 D4D |
81 / 110 |
280 |
103 / 140 |
327 |
+22 / +30 |
+47 |
|
2000 D4D |
85 / 116 |
280 |
110 / 150 |
363 |
+25 / +34 |
+83 |
|
benzin |
1400 16V |
71 / 97 |
130 |
81 / 110 |
150 |
+10 / +13 |
+20 |
|
1600 16V |
81 / 110 |
150 |
92 / 125 |
170 |
+11 / +15 |
+20 |
|
1800 16V |
99 / 135 |
170 |
110 / 150 |
195 |
+11 / +15 |
+25 |
|
1800 16V VVTi |
141 / 192 |
180 |
155 / 211 |
207 |
+14 / +19 |
+27 |
|
Chiptuning Toyota Hilux
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2500 D4D |
75 / 102 |
260 |
96 / 131 |
325 |
+21 / +29 |
+65 |
|
Chiptuning Toyota Land Cruiser
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
4700 V8 |
175 / 238 |
434 |
188 / 256 |
498 |
+13 / +18 |
+64 |
|
Chiptuning Toyota Land Cruiser 100
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
4200 TDi |
150 / 204 |
430 |
176 / 239 |
520 |
+26 / +35 |
+90 |
|
Chiptuning Toyota Land Cruiser 300
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
3000 D4D |
120 / 163 |
350 |
143 / 194 |
435 |
+23 / +31 |
+85 |
|
Chiptuning Toyota Land Cruiser 90
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
3000 TD |
120 / 163 |
350 |
143 / 194 |
435 |
+23 / +31 |
+85 |
|
3000 TD |
92 / 125 |
295 |
110 / 150 |
355 |
+18 / +25 |
+60 |
|
Chiptuning Toyota MR 2
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1800 VVTi |
103 / 140 |
170 |
114 / 155 |
195 |
+11 / +15 |
+25 |
|
2000 16V |
115 / 156 |
186 |
125 / 170 |
215 |
+10 / +14 |
+29 |
|
2000 Turbo |
150 / 204 |
269 |
180 / 245 |
350 |
+30 / +41 |
+81 |
|
Chiptuning Toyota Picnic
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
2000 16V |
94 / 128 |
178 |
104 / 141 |
203 |
+10 / +13 |
+25 |
|
Chiptuning Toyota Previa
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 D4D |
85 / 116 |
250 |
103 / 140 |
300 |
+18 / +24 |
+50 |
|
benzin |
2400 |
115 / 156 |
196 |
127 / 173 |
222 |
+12 / +17 |
+26 |
|
Chiptuning Toyota Prius
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1500 16V |
53 / 72 |
115 |
63 / 86 |
130 |
+10 / +14 |
+15 |
|
Chiptuning Toyota Rav 4
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
2000 16V |
110 / 150 |
192 |
121 / 165 |
220 |
+11 / +15 |
+28 |
|
Chiptuning Toyota Runner
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
3000 TD |
92 / 125 |
295 |
110 / 150 |
355 |
+18 / +25 |
+60 |
|
benzin |
3000 V6 |
105 / 143 |
242 |
118 / 160 |
275 |
+13 / +17 |
+33 |
|
Chiptuning Toyota Starlet
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1300 |
55 / 75 |
115 |
65 / 88 |
130 |
+10 / +13 |
+15 |
|
Chiptuning Toyota Yaris
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1400 D-4D |
55 / 75 |
170 |
74 / 101 |
220 |
+19 / +26 |
+50 |
|
benzin |
1000 VVTi |
48 / 65 |
90 |
57 / 78 |
103 |
+9 / +13 |
+13 |
|
1000 VVTi |
50 / 68 |
90 |
59 / 80 |
105 |
+9 / +12 |
+15 |
|
1300 16V |
63 / 86 |
120 |
71 / 97 |
140 |
+8 / +11 |
+20 |
|
1500 VVTi |
77 / 105 |
143 |
88 / 120 |
165 |
+11 / +15 |
+22 |
|
|