Osobní automobily
Alfa
Romeo
Audi
Bentley
BMW
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Ferrari
Fiat
Ford
Honda
Hummer
Hyundai
Jaguar
Jeep
Kia
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Maserati
Maybach
Mazda
Mercedes Benz
MG
Mini Cooper
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Rover
Saab
Seat
Škoda
Smart
Ssangyoung
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo
|
Chiptuning Alfa Romeo
Chiptuning Alfa Romeo 145
Objem |
základní výkon |
po zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 JTD |
77 / 105 |
200 |
100 / 136 |
260 |
+23 / +31 |
+60 |
|
benzin |
1300 |
65 / 88 |
124 |
71 / 97 |
136 |
+6 / +9 |
+12 |
|
1400 16V |
58 / 79 |
120 |
63 / 86 |
132 |
+5 / +7 |
+12 |
|
1400 16V |
76 / 103 |
124 |
83 / 113 |
136 |
+7 / +10 |
+12 |
|
1600 16V |
77 / 105 |
140 |
84 / 114 |
151 |
+7 / +9 |
+11 |
|
1600 TS 16V |
77 / 105 |
140 |
84 / 114 |
155 |
+7 / +9 |
+15 |
|
1800 16V |
103 / 140 |
163 |
113 / 154 |
179 |
+10 / +14 |
+16 |
|
1800 16V TS |
106 / 144 |
169 |
115 / 156 |
187 |
+9 / +12 |
+18 |
|
2000 16V |
110 / 150 |
181 |
121 / 165 |
199 |
+11 / +15 |
+18 |
|
2000 16V |
114 / 155 |
187 |
124 / 169 |
205 |
+10 / +14 |
+18 |
|
Chiptuning Alfa Romeo 146
Objem |
základní výkon |
po zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 JTD |
77 / 105 |
200 |
100 / 136 |
260 |
+23 / +31 |
+60 |
|
benzin |
1300 |
65 / 88 |
124 |
71 / 97 |
136 |
+6 / +9 |
+12 |
|
1400 16V |
76 / 103 |
124 |
83 / 113 |
136 |
+7 / +10 |
+12 |
|
1600 16V |
77 / 105 |
140 |
84 / 114 |
151 |
+7 / +9 |
+11 |
|
1600 TS 16V |
88 / 120 |
146 |
97 / 132 |
160 |
+9 / +12 |
+14 |
|
1800 16V TS |
103 / 140 |
163 |
115 / 156 |
180 |
+12 / +16 |
+17 |
|
1800 TS 16V |
106 / 144 |
169 |
116 / 158 |
186 |
+10 / +14 |
+17 |
|
2000 16V |
110 / 150 |
181 |
121 / 165 |
199 |
+11 / +15 |
+18 |
|
Chiptuning Alfa Romeo 147
Objem |
základní výkon |
po zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 JTD |
74 / 101 |
200 |
99 / 135 |
260 |
+25 / +34 |
+60 |
|
1900 JTD |
81 / 110 |
270 |
103 / 140 |
330 |
+22 / +30 |
+60 |
|
1900 JTD |
85 / 116 |
203 |
103 / 140 |
255 |
+18 / +24 |
+52 |
|
1900 JTD |
88 / 120 |
274 |
110 / 150 |
358 |
+22 / +30 |
+84 |
|
1900 JTD |
96 / 131 |
280 |
118 / 160 |
340 |
+22 / +29 |
+60 |
|
1900 JTD 16V MJ |
103 / 140 |
305 |
125 / 170 |
380 |
+22 / +30 |
+75 |
|
1900 JTD 16V MJ |
110 / 150 |
305 |
132 / 180 |
370 |
+22 / +30 |
+65 |
|
benzin |
1600 16V TS |
77 / 105 |
140 |
84 / 114 |
155 |
+7 / +9 |
+15 |
|
1600 TS 16V |
88 / 120 |
146 |
97 / 132 |
160 |
+9 / +12 |
+14 |
|
1700 16V |
100 / 136 |
167 |
108 / 147 |
187 |
+8 / +11 |
+20 |
|
2000 16V |
110 / 150 |
181 |
121 / 165 |
199 |
+11 / +15 |
+18 |
|
3200 V6 GTA |
184 / 250 |
300 |
206 / 280 |
330 |
+22 / +30 |
+30 |
|
Chiptuning Alfa Romeo 155
Objem |
základní výkon |
po zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2500 TD |
92 / 125 |
294 |
116 / 158 |
380 |
+24 / +33 |
+86 |
|
benzin |
1800 TS 16V |
103 / 140 |
163 |
116 / 158 |
179 |
+13 / +18 |
+16 |
|
2000 16V |
110 / 150 |
181 |
120 / 163 |
199 |
+10 / +13 |
+18 |
|
2000 Q4 |
140 / 190 |
291 |
154 / 209 |
335 |
+14 / +19 |
+44 |
|
2500 V6 |
122 / 166 |
216 |
135 / 184 |
250 |
+13 / +18 |
+34 |
|
Chiptuning Alfa Romeo 156
Objem |
základní výkon |
po zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 JTD |
77 / 105 |
250 |
98 / 133 |
320 |
+21 / +28 |
+70 |
|
1900 JTD |
77 / 105 |
200 |
100 / 136 |
260 |
+23 / +31 |
+60 |
|
1900 JTD |
81 / 110 |
200 |
100 / 136 |
260 |
+19 / +26 |
+60 |
|
1900 JTD |
85 / 116 |
203 |
103 / 140 |
255 |
+18 / +24 |
+52 |
|
1900 JTD 16V MJ |
103 / 140 |
305 |
125 / 170 |
380 |
+22 / +30 |
+75 |
|
1900 JTD 16V MJ |
110 / 150 |
305 |
132 / 180 |
380 |
+22 / +30 |
+75 |
|
2400 JTD |
100 / 136 |
310 |
122 / 166 |
355 |
+22 / +30 |
+45 |
|
2400 JTD |
103 / 140 |
304 |
131 / 178 |
385 |
+28 / +38 |
+81 |
|
2400 JTD |
110 / 150 |
305 |
132 / 180 |
380 |
+22 / +30 |
+75 |
|
2400 JTD 20V MJ |
129 / 175 |
385 |
150 / 204 |
450 |
+21 / +29 |
+65 |
|
benzin |
1600 TS 16V |
88 / 120 |
146 |
97 / 132 |
160 |
+9 / +12 |
+14 |
|
1800 TS 16V |
103 / 140 |
163 |
116 / 158 |
179 |
+13 / +18 |
+16 |
|
1800 TS 16V |
106 / 144 |
169 |
116 / 158 |
186 |
+10 / +14 |
+17 |
|
2000 16V |
110 / 150 |
181 |
121 / 165 |
199 |
+11 / +15 |
+18 |
|
2000 16V |
114 / 155 |
187 |
124 / 169 |
205 |
+10 / +14 |
+18 |
|
2000 JTS 16V |
122 / 166 |
206 |
134 / 182 |
230 |
+12 / +16 |
+24 |
|
2500 V6 |
141 / 192 |
218 |
153 / 208 |
239 |
+12 / +16 |
+21 |
|
3200 V6 GTA |
184 / 250 |
300 |
193 / 262 |
320 |
+9 / +12 |
+20 |
|
Chiptuning Alfa Romeo 159
Objem |
základní výkon |
po zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 JTD |
88 / 120 |
274 |
110 / 150 |
385 |
+22 / +30 |
+111 |
|
1900 JTD 16V MJ |
96 / 131 |
280 |
110 / 150 |
340 |
+14 / +19 |
+60 |
|
1900 JTD 16V MJ |
110 / 150 |
305 |
132 / 180 |
380 |
+22 / +30 |
+75 |
|
2400 JTD 16V MJ |
147 / 200 |
400 |
169 / 230 |
460 |
+22 / +30 |
+60 |
|
benzin |
2000 V6 |
151 / 205 |
279 |
170 / 231 |
312 |
+19 / +26 |
+33 |
|
2200 JTS |
136 / 185 |
230 |
147 / 200 |
257 |
+11 / +15 |
+27 |
|
3200 JTS |
191 / 260 |
322 |
204 / 277 |
362 |
+13 / +17 |
+40 |
|
Chiptuning Alfa Romeo 164
Objem |
základní výkon |
po zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
2000 turbo V6 |
151 / 205 |
279 |
170 / 231 |
312 |
+19 / +26 |
+33 |
|
3000 V6 |
132 / 180 |
250 |
146 / 199 |
288 |
+14 / +19 |
+38 |
|
Chiptuning Alfa Romeo 166
Objem |
základní výkon |
po zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2400 JTD |
100 / 136 |
310 |
122 / 166 |
355 |
+22 / +30 |
+45 |
|
2400 JTD |
103 / 140 |
304 |
125 / 170 |
380 |
+22 / +30 |
+76 |
|
2400 JTD |
110 / 150 |
305 |
132 / 180 |
380 |
+22 / +30 |
+75 |
|
2400 JTD 20V MJ |
129 / 175 |
385 |
150 / 204 |
450 |
+21 / +29 |
+65 |
|
benzin |
2000 16V |
110 / 150 |
181 |
121 / 165 |
199 |
+11 / +15 |
+18 |
|
2000 16V |
114 / 155 |
187 |
124 / 169 |
205 |
+10 / +14 |
+18 |
|
2000 turbo V6 |
151 / 205 |
279 |
170 / 231 |
312 |
+19 / +26 |
+33 |
|
2500 V6 |
138 / 188 |
220 |
155 / 211 |
242 |
+17 / +23 |
+22 |
|
2500 V6 |
140 / 190 |
221 |
157 / 214 |
243 |
+17 / +24 |
+22 |
|
3000 V6 |
162 / 220 |
265 |
182 / 248 |
292 |
+20 / +28 |
+27 |
|
3000 V6 |
166 / 226 |
275 |
186 / 253 |
302 |
+20 / +27 |
+27 |
|
3200 V6 |
176 / 239 |
289 |
191 / 260 |
325 |
+15 / +21 |
+36 |
|
Chiptuning Alfa Romeo 33
Objem |
základní výkon |
po zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1700 16V |
100 / 136 |
167 |
110 / 150 |
190 |
+10 / +14 |
+23 |
|
Chiptuning Alfa Romeo Brera
Objem |
základní výkon |
po zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2400 JTD 16V MJ |
147 / 200 |
400 |
169 / 230 |
460 |
+22 / +30 |
+60 |
|
2400 MJET 20V |
147 / 200 |
400 |
173 / 235 |
500 |
+26 / +35 |
+100 |
|
benzin |
220 JTS |
136 / 185 |
230 |
147 / 200 |
257 |
+11 / +15 |
+27 |
|
3200 JTS 24V |
191 / 260 |
322 |
202 / 275 |
355 |
+11 / +15 |
+33 |
|
Chiptuning Alfa Romeo GT
Objem |
základní výkon |
po zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 JTD 16V MJ |
110 / 150 |
305 |
132 / 180 |
380 |
+22 / +30 |
+75 |
|
benzin |
1800 16V |
103 / 140 |
163 |
116 / 158 |
182 |
+13 / +18 |
+19 |
|
2000 JTS 16V |
122 / 166 |
206 |
134 / 182 |
230 |
+12 / +16 |
+24 |
|
3200 V6 |
176 / 239 |
289 |
191 / 260 |
325 |
+15 / +21 |
+36 |
|
Chiptuning Alfa Romeo GTV
Objem |
základní výkon |
po zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1800 TS 16V |
106 / 144 |
169 |
116 / 158 |
186 |
+10 / +14 |
+17 |
|
2000 16V |
110 / 150 |
181 |
120 / 163 |
199 |
+10 / +13 |
+18 |
|
2000 JTS |
122 / 166 |
206 |
137 / 186 |
226 |
+15 / +20 |
+20 |
|
2000 V6 |
151 / 205 |
279 |
170 / 231 |
312 |
+19 / +26 |
+33 |
|
3000 V6 |
141 / 192 |
260 |
150 / 204 |
280 |
+9 / +12 |
+20 |
|
3000 V6 |
162 / 220 |
265 |
182 / 248 |
292 |
+20 / +28 |
+27 |
|
3200 V6 |
176 / 239 |
289 |
191 / 260 |
335 |
+15 / +21 |
+46 |
|
Chiptuning Alfa Romeo Mito
Objem |
základní výkon |
po zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1600 JTD MJ |
88 / 120 |
320 |
104 / 141 |
380 |
+16 / +21 |
+60 |
|
benzin |
1400 16V |
58 / 79 |
120 |
63 / 86 |
132 |
+5 / +7 |
+12 |
|
1400 TJET |
114 / 155 |
230 |
126 / 171 |
274 |
+12 / +16 |
+44 |
|
Chiptuning Alfa Romeo Spider
Objem |
základní výkon |
po zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2400 MJET 20V |
147 / 200 |
400 |
173 / 235 |
500 |
+26 / +35 |
+100 |
|
benzin |
1800 TS 16V |
106 / 144 |
169 |
116 / 158 |
186 |
+10 / +14 |
+17 |
|
2000 16V |
110 / 150 |
181 |
120 / 163 |
199 |
+10 / +13 |
+18 |
|
2000 16V |
116 / 158 |
187 |
124 / 169 |
205 |
+8 / +11 |
+18 |
|
2000 JTS |
122 / 166 |
206 |
137 / 186 |
226 |
+15 / +20 |
+20 |
|
2000 JTS |
136 / 185 |
230 |
147 / 200 |
257 |
+11 / +15 |
+27 |
|
2000 V6 |
151 / 205 |
279 |
170 / 231 |
312 |
+19 / +26 |
+33 |
|
3000 V6 |
141 / 192 |
260 |
154 / 209 |
300 |
+13 / +17 |
+40 |
|
3000 V6 |
162 / 220 |
265 |
182 / 248 |
292 |
+20 / +28 |
+27 |
|
3200 JTS |
191 / 260 |
322 |
204 / 277 |
362 |
+13 / +17 |
+40 |
|
3200 V6 |
176 / 239 |
289 |
191 / 260 |
335 |
+15 / +21 |
+46 |
|
zpět nahoru
|