zabezpečení | komfort | nezávislé topení | chiptuning | servis a opravy | kontakty

Osobní automobily

Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Ferrari
Fiat
Ford
Honda
Hummer
Hyundai
Jaguar
Jeep
Kia
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Maserati
Maybach
Mazda
Mercedes Benz
MG
Mini Cooper
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Rover
Saab
Seat
Škoda
Smart
Ssangyoung
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo

 

 

Chiptuning Škoda

Chiptuning Škoda Fabia I

Objem
základní výkon
po zvýšení výkonu
rozdíl
 
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
diesel
1400 TDi
51 / 69
155
70 / 95
200
+19 / +26
+45
 
1400 TDi
59 / 80
195
77 / 105
245
+18 / +25
+50
 
1900 SDi
47 / 64
125
53 / 72
147
+6 / +8
+22
 
1900 TDi PD
74 / 101
240
96 / 131
290
+22 / +30
+50
 
1900 TDi PD RS
96 / 131
310
118 / 160
380
+22 / +29
+70
 
benzin
1000 12V
37 / 50
84
44 / 60
89
+7 / +10
+5
 
1200 12V
47 / 64
112
52 / 71
120
+5 / +7
+8
 
1200 HTP
40 / 54
106
48 / 65
119
+8 / +11
+13
 
1400
44 / 60
118
53 / 72
126
+9 / +12
+8
 
1400
50 / 68
120
57 / 78
128
+7 / +10
+8
 
1400 16V
55 / 75
126
64 / 87
130
+9 / +12
+4
 
1400 16V
63 / 86
132
69 / 94
149
+6 / +8
+17
 
1400 16V
74 / 101
126
81 / 110
132
+7 / +9
+6
 

Chiptuning Škoda Fabia II

Objem
základní výkon
po zvýšení výkonu
rozdíl
 
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
diesel
1400 TDi
51 / 69
155
70 / 95
200
+19 / +26
+45
 
1400 TDi
59 / 80
195
77 / 105
245
+18 / +25
+50
 
1900 TDi
77 / 105
250
98 / 133
320
+21 / +28
+70
 
benzin
1200 12V
51 / 69
112
57 / 78
123
+6 / +9
+11
 
1400 16V
63 / 86
132
71 / 97
149
+8 / +11
+17
 
1600 16V
77 / 105
153
84 / 114
168
+7 / +9
+15
 

Chiptuning Škoda Favorit

Objem
základní výkon
po zvýšení výkonu
rozdíl
 
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
benzin
1300 BMM
40 / 54
95
45 / 61
100
+5 / +7
+5
 

Chiptuning Škoda Felicia

Objem
základní výkon
po zvýšení výkonu
rozdíl
 
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
benzin
1300 BMM
40 / 54
95
45 / 61
100
+5 / +7
+5
 
1300 BMM
50 / 68
100
54 / 73
108
+4 / +5
+8
 
1300 MPi
40 / 54
96
51 / 69
104
+11 / +15
+8
 
1300 MPi
50 / 68
106
61 / 83
112
+11 / +15
+6
 
1400 16V
63 / 86
132
71 / 97
149
+8 / +11
+17
 
1600
55 / 75
135
61 / 83
142
+6 / +8
+7
 

Chiptuning Škoda Octavia I

Objem
základní výkon
po zvýšení výkonu
rozdíl
 
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
diesel
1900 SDi
47 / 64
125
55 / 75
140
+8 / +11
+15
 
1900 SDi
50 / 68
133
58 / 79
143
+8 / +11
+10
 
1900 TDi
66 / 90
210
85 / 116
270
+19 / +26
+60
 
1900 TDi
81 / 110
235
103 / 140
282
+22 / +30
+47
 
1900 TDi
96 / 131
310
118 / 160
380
+22 / +29
+70
 
1900 TDi PD
74 / 101
240
96 / 131
290
+22 / +30
+50
 
benzin
1400 16V
55 / 75
126
64 / 87
130
+9 / +12
+4
 
1600
55 / 75
135
61 / 83
142
+6 / +8
+7
 
1600
74 / 101
145
83 / 113
165
+9 / +12
+20
 
1800
92 / 125
170
103 / 140
185
+11 / +15
+15
 
1800 turbo
110 / 150
210
139 / 189
290
+29 / +39
+80
 
1800 Turbo RS
132 / 180
235
139 / 189
290
+7 / +9
+55
 
2000
85 / 116
170
94 / 128
192
+9 / +12
+22
 

Chiptuning Škoda Octavia II

Objem
základní výkon
po zvýšení výkonu
rozdíl
 
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
diesel
1900 TDi PD
77 / 105
250
98 / 133
320
+21 / +28
+70
 
2000 TDi CR RS
125 / 170
350
147 / 200
420
+22 / +30
+70
 
2000 TDi PD
103 / 140
320
125 / 170
390
+22 / +30
+70
 
2000 TDi PD RS
125 / 170
350
146 / 199
410
+21 / +29
+60
 
benzin
1600 FSi
85 / 116
155
96 / 131
175
+11 / +15
+20
 
1600 MPi
75 / 102
145
85 / 116
165
+10 / +14
+20
 
2000 16V TFSi RS
147 / 200
280
176 / 239
340
+29 / +39
+60
 
2000 FSi 16V
110 / 150
200
121 / 165
230
+11 / +15
+30
 
2000 MPi
85 / 116
170
96 / 131
195
+11 / +15
+25
 

Chiptuning Škoda Octavia III

Objem
základní výkon
po zvýšení výkonu
rozdíl
 
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
benzin
1,2 TSI
77 / 105
.
92 / 125
.
+15 / +20
+0
 
1,4 TSI
90 / 122
.
108 / 147
.
+18 / +25
+0
 
1,8 TSI
118 / 160
.
142 / 193
.
+24 / +33
+0
 
2,0 TSI RS
147 / 200
.
177 / 241
.
+30 / +41
+0
 

Chiptuning Škoda Roomster

Objem
základní výkon
po zvýšení výkonu
rozdíl
 
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
diesel
1400 TDi PD
51 / 69
155
69 / 94
200
+18 / +25
+45
 
1400 TDi PD
59 / 80
195
77 / 105
245
+18 / +25
+50
 
1900 TDi PD
77 / 105
250
98 / 133
320
+21 / +28
+70
 
benzin
1200 12V
51 / 69
112
57 / 78
123
+6 / +9
+11
 
1200 HTP
47 / 64
112
55 / 75
126
+8 / +11
+14
 
1400 16V
63 / 86
132
69 / 94
145
+6 / +8
+13
 
1600 16V
77 / 105
153
84 / 114
168
+7 / +9
+15
 

Chiptuning Škoda Superb I

Objem
základní výkon
po zvýšení výkonu
rozdíl
 
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
diesel
1900 TDi
74 / 101
244
96 / 131
328
+22 / +30
+84
 
1900 TDi II
77 / 105
250
99 / 135
328
+22 / +30
+78
 
1900 TDi PD
74 / 101
240
96 / 131
290
+22 / +30
+50
 
1900 TDi PD
77 / 105
250
98 / 133
320
+21 / +28
+70
 
1900 TDI PD
85 / 116
250
110 / 150
325
+25 / +34
+75
 
1900 TDI PD
96 / 131
285
121 / 165
370
+25 / +34
+85
 
1900 TDi PD
96 / 131
310
118 / 160
380
+22 / +29
+70
 
2000 TD II
103 / 140
319
125 / 170
408
+22 / +30
+89
 
2000 TDi PD
103 / 140
320
125 / 170
390
+22 / +30
+70
 
2500 TDi
114 / 155
310
135 / 184
360
+21 / +29
+50
 
2500 TDi
120 / 163
350
144 / 196
420
+24 / +33
+70
 
2500 V6 TDI
120 / 163
350
147 / 200
457
+27 / +37
+107
 
benzin
1800 turbo
110 / 150
210
139 / 189
290
+29 / +39
+80
 
1800 Turbo
110 / 150
210
143 / 194
280
+33 / +44
+70
 
2000
85 / 116
170
94 / 128
192
+9 / +12
+22
 

Chiptuning Škoda Superb II

Objem
základní výkon
po zvýšení výkonu
rozdíl
 
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
diesel
1900 TDi PD
77 / 105
250
98 / 133
300
+21 / +28
+50
 
2000 TDi CR
125 / 170
350
147 / 200
420
+22 / +30
+70
 
2000 TDi PD
103 / 140
320
125 / 170
390
+22 / +30
+70
 
benzin
1400 TSi
92 / 125
200
123 / 167
260
+31 / +42
+60
 
1800 TSi
118 / 160
250
140 / 190
295
+22 / +30
+45
 


homepage | zabezpečení | autofólie | komfort | nezávislé topení | chiptuning | servis a opravy | kontakty

© 2008-2012 Všechna práva vyhrazena, Hoda Design