Osobní automobily
Alfa
Romeo
Audi
Bentley
BMW
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Ferrari
Fiat
Ford
Honda
Hummer
Hyundai
Jaguar
Jeep
Kia
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Maserati
Maybach
Mazda
Mercedes Benz
MG
Mini Cooper
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Rover
Saab
Seat
Škoda
Smart
Ssangyoung
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo
|
Chiptuning Škoda
Chiptuning Škoda Fabia I
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1400 TDi |
51 / 69 |
155 |
70 / 95 |
200 |
+19 / +26 |
+45 |
|
1400 TDi |
59 / 80 |
195 |
77 / 105 |
245 |
+18 / +25 |
+50 |
|
1900 SDi |
47 / 64 |
125 |
53 / 72 |
147 |
+6 / +8 |
+22 |
|
1900 TDi PD |
74 / 101 |
240 |
96 / 131 |
290 |
+22 / +30 |
+50 |
|
1900 TDi PD RS |
96 / 131 |
310 |
118 / 160 |
380 |
+22 / +29 |
+70 |
|
benzin |
1000 12V |
37 / 50 |
84 |
44 / 60 |
89 |
+7 / +10 |
+5 |
|
1200 12V |
47 / 64 |
112 |
52 / 71 |
120 |
+5 / +7 |
+8 |
|
1200 HTP |
40 / 54 |
106 |
48 / 65 |
119 |
+8 / +11 |
+13 |
|
1400 |
44 / 60 |
118 |
53 / 72 |
126 |
+9 / +12 |
+8 |
|
1400 |
50 / 68 |
120 |
57 / 78 |
128 |
+7 / +10 |
+8 |
|
1400 16V |
55 / 75 |
126 |
64 / 87 |
130 |
+9 / +12 |
+4 |
|
1400 16V |
63 / 86 |
132 |
69 / 94 |
149 |
+6 / +8 |
+17 |
|
1400 16V |
74 / 101 |
126 |
81 / 110 |
132 |
+7 / +9 |
+6 |
|
Chiptuning Škoda Fabia II
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1400 TDi |
51 / 69 |
155 |
70 / 95 |
200 |
+19 / +26 |
+45 |
|
1400 TDi |
59 / 80 |
195 |
77 / 105 |
245 |
+18 / +25 |
+50 |
|
1900 TDi |
77 / 105 |
250 |
98 / 133 |
320 |
+21 / +28 |
+70 |
|
benzin |
1200 12V |
51 / 69 |
112 |
57 / 78 |
123 |
+6 / +9 |
+11 |
|
1400 16V |
63 / 86 |
132 |
71 / 97 |
149 |
+8 / +11 |
+17 |
|
1600 16V |
77 / 105 |
153 |
84 / 114 |
168 |
+7 / +9 |
+15 |
|
Chiptuning Škoda Favorit
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1300 BMM |
40 / 54 |
95 |
45 / 61 |
100 |
+5 / +7 |
+5 |
|
Chiptuning Škoda Felicia
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1300 BMM |
40 / 54 |
95 |
45 / 61 |
100 |
+5 / +7 |
+5 |
|
1300 BMM |
50 / 68 |
100 |
54 / 73 |
108 |
+4 / +5 |
+8 |
|
1300 MPi |
40 / 54 |
96 |
51 / 69 |
104 |
+11 / +15 |
+8 |
|
1300 MPi |
50 / 68 |
106 |
61 / 83 |
112 |
+11 / +15 |
+6 |
|
1400 16V |
63 / 86 |
132 |
71 / 97 |
149 |
+8 / +11 |
+17 |
|
1600 |
55 / 75 |
135 |
61 / 83 |
142 |
+6 / +8 |
+7 |
|
Chiptuning Škoda Octavia I
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 SDi |
47 / 64 |
125 |
55 / 75 |
140 |
+8 / +11 |
+15 |
|
1900 SDi |
50 / 68 |
133 |
58 / 79 |
143 |
+8 / +11 |
+10 |
|
1900 TDi |
66 / 90 |
210 |
85 / 116 |
270 |
+19 / +26 |
+60 |
|
1900 TDi |
81 / 110 |
235 |
103 / 140 |
282 |
+22 / +30 |
+47 |
|
1900 TDi |
96 / 131 |
310 |
118 / 160 |
380 |
+22 / +29 |
+70 |
|
1900 TDi PD |
74 / 101 |
240 |
96 / 131 |
290 |
+22 / +30 |
+50 |
|
benzin |
1400 16V |
55 / 75 |
126 |
64 / 87 |
130 |
+9 / +12 |
+4 |
|
1600 |
55 / 75 |
135 |
61 / 83 |
142 |
+6 / +8 |
+7 |
|
1600 |
74 / 101 |
145 |
83 / 113 |
165 |
+9 / +12 |
+20 |
|
1800 |
92 / 125 |
170 |
103 / 140 |
185 |
+11 / +15 |
+15 |
|
1800 turbo |
110 / 150 |
210 |
139 / 189 |
290 |
+29 / +39 |
+80 |
|
1800 Turbo RS |
132 / 180 |
235 |
139 / 189 |
290 |
+7 / +9 |
+55 |
|
2000 |
85 / 116 |
170 |
94 / 128 |
192 |
+9 / +12 |
+22 |
|
Chiptuning Škoda Octavia II
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 TDi PD |
77 / 105 |
250 |
98 / 133 |
320 |
+21 / +28 |
+70 |
|
2000 TDi CR RS |
125 / 170 |
350 |
147 / 200 |
420 |
+22 / +30 |
+70 |
|
2000 TDi PD |
103 / 140 |
320 |
125 / 170 |
390 |
+22 / +30 |
+70 |
|
2000 TDi PD RS |
125 / 170 |
350 |
146 / 199 |
410 |
+21 / +29 |
+60 |
|
benzin |
1600 FSi |
85 / 116 |
155 |
96 / 131 |
175 |
+11 / +15 |
+20 |
|
1600 MPi |
75 / 102 |
145 |
85 / 116 |
165 |
+10 / +14 |
+20 |
|
2000 16V TFSi RS |
147 / 200 |
280 |
176 / 239 |
340 |
+29 / +39 |
+60 |
|
2000 FSi 16V |
110 / 150 |
200 |
121 / 165 |
230 |
+11 / +15 |
+30 |
|
2000 MPi |
85 / 116 |
170 |
96 / 131 |
195 |
+11 / +15 |
+25 |
|
Chiptuning Škoda Octavia III
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1,2 TSI |
77 / 105 |
. |
92 / 125 |
. |
+15 / +20 |
+0 |
|
1,4 TSI |
90 / 122 |
. |
108 / 147 |
. |
+18 / +25 |
+0 |
|
1,8 TSI |
118 / 160 |
. |
142 / 193 |
. |
+24 / +33 |
+0 |
|
2,0 TSI RS |
147 / 200 |
. |
177 / 241 |
. |
+30 / +41 |
+0 |
|
Chiptuning Škoda Roomster
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1400 TDi PD |
51 / 69 |
155 |
69 / 94 |
200 |
+18 / +25 |
+45 |
|
1400 TDi PD |
59 / 80 |
195 |
77 / 105 |
245 |
+18 / +25 |
+50 |
|
1900 TDi PD |
77 / 105 |
250 |
98 / 133 |
320 |
+21 / +28 |
+70 |
|
benzin |
1200 12V |
51 / 69 |
112 |
57 / 78 |
123 |
+6 / +9 |
+11 |
|
1200 HTP |
47 / 64 |
112 |
55 / 75 |
126 |
+8 / +11 |
+14 |
|
1400 16V |
63 / 86 |
132 |
69 / 94 |
145 |
+6 / +8 |
+13 |
|
1600 16V |
77 / 105 |
153 |
84 / 114 |
168 |
+7 / +9 |
+15 |
|
Chiptuning Škoda Superb I
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 TDi |
74 / 101 |
244 |
96 / 131 |
328 |
+22 / +30 |
+84 |
|
1900 TDi II |
77 / 105 |
250 |
99 / 135 |
328 |
+22 / +30 |
+78 |
|
1900 TDi PD |
74 / 101 |
240 |
96 / 131 |
290 |
+22 / +30 |
+50 |
|
1900 TDi PD |
77 / 105 |
250 |
98 / 133 |
320 |
+21 / +28 |
+70 |
|
1900 TDI PD |
85 / 116 |
250 |
110 / 150 |
325 |
+25 / +34 |
+75 |
|
1900 TDI PD |
96 / 131 |
285 |
121 / 165 |
370 |
+25 / +34 |
+85 |
|
1900 TDi PD |
96 / 131 |
310 |
118 / 160 |
380 |
+22 / +29 |
+70 |
|
2000 TD II |
103 / 140 |
319 |
125 / 170 |
408 |
+22 / +30 |
+89 |
|
2000 TDi PD |
103 / 140 |
320 |
125 / 170 |
390 |
+22 / +30 |
+70 |
|
2500 TDi |
114 / 155 |
310 |
135 / 184 |
360 |
+21 / +29 |
+50 |
|
2500 TDi |
120 / 163 |
350 |
144 / 196 |
420 |
+24 / +33 |
+70 |
|
2500 V6 TDI |
120 / 163 |
350 |
147 / 200 |
457 |
+27 / +37 |
+107 |
|
benzin |
1800 turbo |
110 / 150 |
210 |
139 / 189 |
290 |
+29 / +39 |
+80 |
|
1800 Turbo |
110 / 150 |
210 |
143 / 194 |
280 |
+33 / +44 |
+70 |
|
2000 |
85 / 116 |
170 |
94 / 128 |
192 |
+9 / +12 |
+22 |
|
Chiptuning Škoda Superb II
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 TDi PD |
77 / 105 |
250 |
98 / 133 |
300 |
+21 / +28 |
+50 |
|
2000 TDi CR |
125 / 170 |
350 |
147 / 200 |
420 |
+22 / +30 |
+70 |
|
2000 TDi PD |
103 / 140 |
320 |
125 / 170 |
390 |
+22 / +30 |
+70 |
|
benzin |
1400 TSi |
92 / 125 |
200 |
123 / 167 |
260 |
+31 / +42 |
+60 |
|
1800 TSi |
118 / 160 |
250 |
140 / 190 |
295 |
+22 / +30 |
+45 |
|
|