Osobní automobily
Alfa
Romeo
Audi
Bentley
BMW
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Ferrari
Fiat
Ford
Honda
Hummer
Hyundai
Jaguar
Jeep
Kia
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Maserati
Maybach
Mazda
Mercedes Benz
MG
Mini Cooper
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Rover
Saab
Seat
Škoda
Smart
Ssangyoung
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo
|
Chiptuning Kia
Chiptuning Kia Carens
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1500 CRDi |
60 / 82 |
184 |
81 / 110 |
234 |
+21 / +28 |
+50 |
|
2000 CRDI |
103 / 140 |
305 |
123 / 167 |
471 |
+20 / +27 |
+166 |
|
2000 CRDi |
83 / 113 |
245 |
107 / 146 |
310 |
+24 / +33 |
+65 |
|
benzin |
1600 16V |
77 / 105 |
135 |
88 / 120 |
155 |
+11 / +15 |
+20 |
|
1800 16V |
81 / 110 |
152 |
92 / 125 |
175 |
+11 / +15 |
+23 |
|
1800 16V |
93 / 126 |
162 |
103 / 140 |
186 |
+10 / +14 |
+24 |
|
Chiptuning Kia Carnival
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2900 CRDi |
106 / 144 |
310 |
126 / 171 |
370 |
+20 / +27 |
+60 |
|
2900 CRDi |
125 / 170 |
360 |
147 / 200 |
425 |
+22 / +30 |
+65 |
|
benzin |
2500 V6 |
110 / 150 |
224 |
122 / 166 |
255 |
+12 / +16 |
+31 |
|
Chiptuning Kia Ceed
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1600 CRDi |
66 / 90 |
235 |
88 / 120 |
290 |
+22 / +30 |
+55 |
|
1600 CRDi |
85 / 116 |
255 |
105 / 143 |
305 |
+20 / +27 |
+50 |
|
2000 CRDi |
103 / 140 |
305 |
125 / 170 |
365 |
+22 / +30 |
+60 |
|
Chiptuning Kia Cerato
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
15DCI |
75 / 102 |
235 |
96 / 131 |
295 |
+21 / +29 |
+60 |
|
Chiptuning Kia Joice
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
2000 16V |
88 / 120 |
167 |
100 / 136 |
190 |
+12 / +16 |
+23 |
|
Chiptuning Kia Magentis
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 CRDI |
103 / 140 |
305 |
123 / 167 |
371 |
+20 / +27 |
+66 |
|
benzin |
2000 16V |
100 / 136 |
184 |
110 / 150 |
205 |
+10 / +14 |
+21 |
|
Chiptuning Kia Opirus
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
3500 V6 |
150 / 204 |
300 |
162 / 220 |
340 |
+12 / +16 |
+40 |
|
Chiptuning Kia Picanto
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1100 CRDI 12V |
55 / 75 |
153 |
74 / 101 |
192 |
+19 / +26 |
+39 |
|
benzin |
1100 |
48 / 65 |
86 |
57 / 78 |
98 |
+9 / +13 |
+12 |
|
Chiptuning Kia Pride
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1300 |
47 / 64 |
135 |
55 / 75 |
153 |
+8 / +11 |
+18 |
|
Chiptuning Kia Rio
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1500 CRDi |
81 / 110 |
235 |
96 / 131 |
270 |
+15 / +21 |
+35 |
|
benzin |
1300 |
55 / 75 |
115 |
66 / 90 |
130 |
+11 / +15 |
+15 |
|
1300 |
60 / 82 |
116 |
70 / 95 |
134 |
+10 / +13 |
+18 |
|
1300 12V |
55 / 75 |
115 |
62 / 84 |
125 |
+7 / +9 |
+10 |
|
1500 |
71 / 97 |
132 |
82 / 112 |
145 |
+11 / +15 |
+13 |
|
Chiptuning Kia Shuma
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1500 |
65 / 88 |
135 |
74 / 101 |
155 |
+9 / +13 |
+20 |
|
Chiptuning Kia Sorento
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2500 CRDi |
103 / 140 |
320 |
125 / 170 |
370 |
+22 / +30 |
+50 |
|
2500 CRDi VGT new |
125 / 170 |
392 |
147 / 200 |
440 |
+22 / +30 |
+48 |
|
Chiptuning Kia Sportage
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 CRDi |
83 / 113 |
245 |
103 / 140 |
295 |
+20 / +27 |
+50 |
|
2000 CRDi VGT new |
103 / 140 |
305 |
123 / 167 |
380 |
+20 / +27 |
+75 |
|
benzin |
2000 |
104 / 141 |
184 |
116 / 158 |
210 |
+12 / +17 |
+26 |
|
2700 V6 |
129 / 175 |
241 |
140 / 190 |
272 |
+11 / +15 |
+31 |
|
|