Osobní automobily
Alfa
Romeo
Audi
Bentley
BMW
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Ferrari
Fiat
Ford
Honda
Hummer
Hyundai
Jaguar
Jeep
Kia
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Maserati
Maybach
Mazda
Mercedes Benz
MG
Mini Cooper
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Rover
Saab
Seat
Škoda
Smart
Ssangyoung
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo
|
Chiptuning Opel
Chiptuning Opel Agila
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1300 CDTi 16V |
51 / 69 |
180 |
60 / 82 |
220 |
+9 / +13 |
+40 |
|
benzin |
1000 12V |
43 / 58 |
85 |
47 / 64 |
92 |
+4 / +6 |
+7 |
|
1200 16V |
55 / 75 |
110 |
60 / 82 |
119 |
+5 / +7 |
+9 |
|
Chiptuning Opel Antara
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 CDTi ecoTec |
110 / 150 |
320 |
132 / 180 |
380 |
+22 / +30 |
+60 |
|
Chiptuning Opel Astra G
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1700 CDTi |
59 / 80 |
170 |
74 / 101 |
220 |
+15 / +21 |
+50 |
|
1700 DTi |
55 / 75 |
165 |
66 / 90 |
210 |
+11 / +15 |
+45 |
|
2000 dTi (do 2002) |
60 / 82 |
185 |
79 / 107 |
235 |
+19 / +25 |
+50 |
|
2000 dTi (do 2002) |
74 / 101 |
205 |
95 / 129 |
280 |
+21 / +28 |
+75 |
|
2200 DTI 16V |
92 / 125 |
280 |
118 / 160 |
350 |
+26 / +35 |
+70 |
|
benzin |
1200 16V |
48 / 65 |
110 |
53 / 72 |
120 |
+5 / +7 |
+10 |
|
1200 16V |
55 / 75 |
110 |
60 / 82 |
119 |
+5 / +7 |
+9 |
|
1400 |
44 / 60 |
103 |
48 / 65 |
112 |
+4 / +5 |
+9 |
|
1400 16V |
66 / 90 |
125 |
71 / 97 |
135 |
+5 / +7 |
+10 |
|
1600 |
55 / 75 |
125 |
62 / 84 |
135 |
+7 / +9 |
+10 |
|
1600 16V |
74 / 101 |
150 |
81 / 110 |
165 |
+7 / +9 |
+15 |
|
1800 16V |
85 / 116 |
170 |
94 / 128 |
191 |
+9 / +12 |
+21 |
|
1800 16V |
92 / 125 |
170 |
100 / 136 |
191 |
+8 / +11 |
+21 |
|
2000 16V |
100 / 136 |
191 |
110 / 150 |
215 |
+10 / +14 |
+24 |
|
2000 16V |
110 / 150 |
196 |
120 / 163 |
220 |
+10 / +13 |
+24 |
|
2000 turbo OPC |
177 / 241 |
320 |
195 / 265 |
370 |
+18 / +24 |
+50 |
|
Chiptuning Opel Astra H
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1300 CDTi |
66 / 90 |
200 |
82 / 112 |
260 |
+16 / +22 |
+60 |
|
1700 CDTi |
59 / 80 |
170 |
74 / 101 |
220 |
+15 / +21 |
+50 |
|
1700 CDTi |
74 / 101 |
240 |
92 / 125 |
275 |
+18 / +24 |
+35 |
|
1700 DTI 16V |
55 / 75 |
165 |
74 / 101 |
200 |
+19 / +26 |
+35 |
|
1900 CDTI |
110 / 150 |
319 |
136 / 185 |
408 |
+26 / +35 |
+89 |
|
1900 CDTi 16V |
88 / 120 |
280 |
105 / 143 |
340 |
+17 / +23 |
+60 |
|
2000 DI 16V |
60 / 82 |
185 |
81 / 110 |
222 |
+21 / +28 |
+37 |
|
2000 DTI 16V |
74 / 101 |
230 |
100 / 136 |
290 |
+26 / +35 |
+60 |
|
benzin |
1200 16V |
48 / 65 |
110 |
58 / 79 |
125 |
+10 / +14 |
+15 |
|
1200 16V |
55 / 75 |
110 |
65 / 88 |
125 |
+10 / +13 |
+15 |
|
1400 |
44 / 60 |
103 |
51 / 69 |
115 |
+7 / +9 |
+12 |
|
1400 16V |
66 / 90 |
125 |
77 / 105 |
144 |
+11 / +15 |
+19 |
|
1600 |
55 / 75 |
125 |
63 / 86 |
141 |
+8 / +11 |
+16 |
|
1600 16V |
74 / 101 |
150 |
85 / 116 |
170 |
+11 / +15 |
+20 |
|
1600 16V |
77 / 105 |
147 |
86 / 117 |
166 |
+9 / +12 |
+19 |
|
1800 16V |
85 / 116 |
170 |
96 / 131 |
195 |
+11 / +15 |
+25 |
|
1800 16V |
92 / 125 |
170 |
103 / 140 |
195 |
+11 / +15 |
+25 |
|
2000 |
147 / 200 |
250 |
176 / 239 |
308 |
+29 / +39 |
+58 |
|
2000 16V |
100 / 136 |
191 |
110 / 150 |
218 |
+10 / +14 |
+27 |
|
2000 16V |
110 / 150 |
196 |
121 / 165 |
223 |
+11 / +15 |
+27 |
|
2000 turbo |
125 / 170 |
250 |
145 / 197 |
300 |
+20 / +27 |
+50 |
|
2000 Turbo |
140 / 190 |
250 |
172 / 234 |
305 |
+32 / +44 |
+55 |
|
2000 turbo |
147 / 200 |
262 |
170 / 231 |
310 |
+23 / +31 |
+48 |
|
2200 16V |
108 / 147 |
203 |
118 / 160 |
230 |
+10 / +13 |
+27 |
|
Chiptuning Opel Calibra
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
2000 16V |
100 / 136 |
181 |
110 / 150 |
218 |
+10 / +14 |
+37 |
|
2000 16V |
110 / 150 |
250 |
121 / 165 |
308 |
+11 / +15 |
+58 |
|
2000 16V Turbo |
150 / 204 |
280 |
180 / 245 |
347 |
+30 / +41 |
+67 |
|
Chiptuning Opel Combo
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1300 CDTI |
51 / 69 |
170 |
75 / 102 |
228 |
+24 / +33 |
+58 |
|
1700 DI |
48 / 65 |
130 |
65 / 88 |
155 |
+17 / +23 |
+25 |
|
1700 DTI 16V |
55 / 75 |
165 |
74 / 101 |
200 |
+19 / +26 |
+35 |
|
Chiptuning Opel Combo Tour
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1300 CDTI |
51 / 69 |
170 |
75 / 102 |
228 |
+24 / +33 |
+58 |
|
benzin |
1400 16V |
66 / 90 |
125 |
77 / 105 |
144 |
+11 / +15 |
+19 |
|
1600 i |
64 / 87 |
138 |
74 / 101 |
160 |
+10 / +14 |
+22 |
|
Chiptuning Opel Corsa1
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1300 CTDi |
51 / 69 |
170 |
75 / 102 |
228 |
+24 / +33 |
+58 |
|
1700 Di |
48 / 65 |
130 |
62 / 84 |
155 |
+14 / +19 |
+25 |
|
1700 DTi 16V |
55 / 75 |
165 |
66 / 90 |
210 |
+11 / +15 |
+45 |
|
benzin |
1000 12V |
43 / 58 |
85 |
50 / 68 |
95 |
+7 / +10 |
+10 |
|
1000 16V |
40 / 54 |
82 |
45 / 61 |
92 |
+5 / +7 |
+10 |
|
1200 16V |
48 / 65 |
100 |
56 / 76 |
120 |
+8 / +11 |
+20 |
|
1200 16V |
55 / 75 |
110 |
62 / 84 |
120 |
+7 / +9 |
+10 |
|
1200 16V |
59 / 80 |
110 |
64 / 87 |
120 |
+5 / +7 |
+10 |
|
1400 |
44 / 60 |
106 |
52 / 71 |
120 |
+8 / +11 |
+14 |
|
1400 |
60 / 82 |
110 |
68 / 92 |
120 |
+8 / +10 |
+10 |
|
1400 16V |
66 / 90 |
125 |
75 / 102 |
138 |
+9 / +12 |
+13 |
|
1600 |
74 / 101 |
132 |
82 / 112 |
148 |
+8 / +11 |
+16 |
|
1600 16V |
78 / 106 |
148 |
85 / 116 |
165 |
+7 / +10 |
+17 |
|
1800 16V |
92 / 125 |
170 |
100 / 136 |
191 |
+8 / +11 |
+21 |
|
Chiptuning Opel Corsa2
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1300 CDTi |
55 / 75 |
170 |
70 / 95 |
220 |
+15 / +20 |
+50 |
|
1300 CDTi |
66 / 90 |
200 |
82 / 112 |
250 |
+16 / +22 |
+50 |
|
1700 CDTi |
74 / 101 |
240 |
92 / 125 |
275 |
+18 / +24 |
+35 |
|
1700 CDTi |
92 / 125 |
280 |
113 / 154 |
340 |
+21 / +29 |
+60 |
|
benzin |
1200 16V |
55 / 75 |
110 |
62 / 84 |
120 |
+7 / +9 |
+10 |
|
1600 Turbo Ecotec |
110 / 150 |
230 |
140 / 190 |
290 |
+30 / +40 |
+60 |
|
Chiptuning Opel Frontera
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2200 dTi 16V |
85 / 116 |
260 |
103 / 140 |
330 |
+18 / +24 |
+70 |
|
benzin |
2000 16V |
100 / 136 |
203 |
109 / 148 |
227 |
+9 / +12 |
+24 |
|
3200 24V |
150 / 204 |
290 |
1625 / 2210 |
327 |
+1475 / +2006 |
+37 |
|
Chiptuning Opel GT
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
2000 turbo |
194 / 264 |
353 |
214 / 291 |
403 |
+20 / +27 |
+50 |
|
Chiptuning Opel Kadett
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
2000 |
98 / 133 |
353 |
105 / 143 |
403 |
+7 / +10 |
+50 |
|
Chiptuning Opel Meriva
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1300 CDTi |
55 / 75 |
170 |
66 / 90 |
220 |
+11 / +15 |
+50 |
|
1300 CTDi |
51 / 69 |
170 |
75 / 102 |
228 |
+24 / +33 |
+58 |
|
1700 CDTi |
74 / 101 |
240 |
92 / 125 |
275 |
+18 / +24 |
+35 |
|
1700 DTI |
55 / 75 |
165 |
74 / 101 |
200 |
+19 / +26 |
+35 |
|
benzin |
1600 16V |
74 / 101 |
150 |
85 / 116 |
170 |
+11 / +15 |
+20 |
|
1600 OPC |
132 / 180 |
230 |
147 / 200 |
260 |
+15 / +20 |
+30 |
|
1800 16V |
92 / 125 |
170 |
103 / 140 |
195 |
+11 / +15 |
+25 |
|
Chiptuning Opel Monza
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
3000 |
150 / 204 |
270 |
163 / 222 |
310 |
+13 / +18 |
+40 |
|
Chiptuning Opel Movano
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 dTi |
60 / 82 |
200 |
82 / 112 |
260 |
+22 / +30 |
+60 |
|
2200 dTi |
66 / 90 |
260 |
88 / 120 |
310 |
+22 / +30 |
+50 |
|
2500 dTi |
84 / 114 |
290 |
106 / 144 |
340 |
+22 / +30 |
+50 |
|
3000 CDTi |
100 / 136 |
320 |
120 / 163 |
350 |
+20 / +27 |
+30 |
|
Chiptuning Opel Omega
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 dTi (do 2002) |
74 / 101 |
205 |
95 / 129 |
280 |
+21 / +28 |
+75 |
|
2200 dti 16V |
88 / 120 |
280 |
107 / 146 |
350 |
+19 / +26 |
+70 |
|
2500 dTi |
110 / 150 |
300 |
145 / 197 |
380 |
+35 / +47 |
+80 |
|
2500 TD (TDS) |
96 / 131 |
250 |
125 / 170 |
310 |
+29 / +39 |
+60 |
|
benzin |
2000 16V |
100 / 136 |
185 |
109 / 148 |
205 |
+9 / +12 |
+20 |
|
2200 16V |
106 / 144 |
203 |
116 / 158 |
225 |
+10 / +14 |
+22 |
|
2500 V6 |
125 / 170 |
227 |
135 / 184 |
259 |
+10 / +14 |
+32 |
|
2600 V6 |
132 / 180 |
240 |
143 / 194 |
270 |
+11 / +14 |
+30 |
|
3000 V6 |
155 / 211 |
276 |
166 / 226 |
315 |
+11 / +15 |
+39 |
|
3200 V6 |
160 / 218 |
290 |
172 / 234 |
330 |
+12 / +16 |
+40 |
|
3600 V6 Biturbo |
277 / 377 |
580 |
305 / 415 |
730 |
+28 / +38 |
+150 |
|
Chiptuning Opel Senator
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
3000 |
150 / 204 |
270 |
163 / 222 |
310 |
+13 / +18 |
+40 |
|
Chiptuning Opel Signum
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 CDTi 16V |
110 / 150 |
315 |
132 / 180 |
375 |
+22 / +30 |
+60 |
|
1900 CDTi 16V |
74 / 101 |
260 |
103 / 140 |
310 |
+29 / +39 |
+50 |
|
1900 CDTi 16V |
88 / 120 |
280 |
105 / 143 |
340 |
+17 / +23 |
+60 |
|
2000 DTI 16V |
74 / 101 |
230 |
100 / 136 |
290 |
+26 / +35 |
+60 |
|
2000 DTI 16V |
92 / 125 |
280 |
118 / 160 |
352 |
+26 / +35 |
+72 |
|
3000 CDTi 16V |
130 / 177 |
370 |
155 / 211 |
425 |
+25 / +34 |
+55 |
|
3000 CDTi 16V |
135 / 184 |
400 |
155 / 211 |
450 |
+20 / +27 |
+50 |
|
benzin |
1800 16V |
90 / 122 |
167 |
100 / 136 |
190 |
+10 / +14 |
+23 |
|
2000 turbo ecotec |
129 / 175 |
265 |
147 / 200 |
310 |
+18 / +25 |
+45 |
|
Chiptuning Opel Sintra
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 dTi |
74 / 101 |
205 |
95 / 129 |
280 |
+21 / +28 |
+75 |
|
2000 DTI 16V |
74 / 101 |
230 |
100 / 136 |
290 |
+26 / +35 |
+60 |
|
2200 DTi |
85 / 116 |
260 |
103 / 140 |
330 |
+18 / +24 |
+70 |
|
benzin |
2200 16V |
104 / 141 |
202 |
114 / 155 |
226 |
+10 / +14 |
+24 |
|
2200 16V |
106 / 144 |
202 |
116 / 158 |
226 |
+10 / +14 |
+24 |
|
3000 |
150 / 204 |
270 |
163 / 222 |
310 |
+13 / +18 |
+40 |
|
Chiptuning Opel Speedster
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
2000 turbo ecotec |
147 / 200 |
262 |
170 / 231 |
310 |
+23 / +31 |
+48 |
|
2200 16V |
108 / 147 |
203 |
118 / 160 |
230 |
+10 / +13 |
+27 |
|
Chiptuning Opel Tigra
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1400 16V |
66 / 90 |
125 |
74 / 101 |
140 |
+8 / +11 |
+15 |
|
1600 16V |
78 / 106 |
148 |
86 / 117 |
165 |
+8 / +11 |
+17 |
|
Chiptuning Opel Tigra new
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1300 CDTi 16V |
51 / 69 |
180 |
60 / 82 |
220 |
+9 / +13 |
+40 |
|
Chiptuning Opel Vectra B
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 CDTI |
110 / 150 |
319 |
136 / 185 |
408 |
+26 / +35 |
+89 |
|
1900 CDTI 16V |
88 / 120 |
279 |
110 / 150 |
352 |
+22 / +30 |
+73 |
|
2000 DI 16V |
60 / 82 |
185 |
81 / 110 |
222 |
+21 / +28 |
+37 |
|
2000 dTi (do 2002) |
60 / 82 |
185 |
79 / 107 |
235 |
+19 / +25 |
+50 |
|
2000 dTi (do 2002) |
74 / 101 |
205 |
95 / 129 |
280 |
+21 / +28 |
+75 |
|
2000 DTI 16V |
74 / 101 |
230 |
100 / 136 |
290 |
+26 / +35 |
+60 |
|
2200 dTi 16V |
88 / 120 |
280 |
107 / 146 |
350 |
+19 / +26 |
+70 |
|
2200 DTI 16V |
92 / 125 |
280 |
118 / 160 |
350 |
+26 / +35 |
+70 |
|
3000 V6 CDTI |
130 / 177 |
370 |
156 / 212 |
465 |
+26 / +35 |
+95 |
|
benzin |
1600 16V |
74 / 101 |
150 |
81 / 110 |
165 |
+7 / +9 |
+15 |
|
1600 8V |
55 / 75 |
128 |
62 / 84 |
140 |
+7 / +9 |
+12 |
|
1800 16V |
90 / 122 |
167 |
100 / 136 |
190 |
+10 / +14 |
+23 |
|
1800 16V |
92 / 125 |
170 |
103 / 140 |
195 |
+11 / +15 |
+25 |
|
2000 |
85 / 116 |
179 |
94 / 128 |
202 |
+9 / +12 |
+23 |
|
2000 16V |
100 / 136 |
191 |
110 / 150 |
218 |
+10 / +14 |
+27 |
|
2200 16V |
108 / 147 |
203 |
118 / 160 |
230 |
+10 / +13 |
+27 |
|
2500 V6 |
125 / 170 |
227 |
136 / 185 |
259 |
+11 / +15 |
+32 |
|
Chiptuning Opel Vectra C
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 CDTi 16V |
110 / 150 |
315 |
132 / 180 |
375 |
+22 / +30 |
+60 |
|
1900 CDTi 16V |
88 / 120 |
280 |
105 / 143 |
340 |
+17 / +23 |
+60 |
|
3000 CDTi |
130 / 177 |
370 |
155 / 211 |
425 |
+25 / +34 |
+55 |
|
benzin |
2000 TurboEcotec |
129 / 175 |
265 |
147 / 200 |
310 |
+18 / +25 |
+45 |
|
3200 V6 |
155 / 211 |
300 |
170 / 231 |
330 |
+15 / +20 |
+30 |
|
Chiptuning Opel Vivaro
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 dTi |
60 / 82 |
190 |
77 / 105 |
250 |
+17 / +23 |
+60 |
|
1900 dTi |
74 / 101 |
240 |
96 / 131 |
300 |
+22 / +30 |
+60 |
|
2000 CDTi |
66 / 90 |
240 |
85 / 116 |
300 |
+19 / +26 |
+60 |
|
2000 CDTi |
84 / 114 |
290 |
105 / 143 |
350 |
+21 / +29 |
+60 |
|
2500 CDTi |
107 / 146 |
320 |
130 / 177 |
380 |
+23 / +31 |
+60 |
|
2500 dTi |
99 / 135 |
310 |
120 / 163 |
370 |
+21 / +28 |
+60 |
|
Chiptuning Opel Zafira A
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 Di |
60 / 82 |
185 |
79 / 107 |
235 |
+19 / +25 |
+50 |
|
2000 dTi (do 2002) |
74 / 101 |
205 |
95 / 129 |
280 |
+21 / +28 |
+75 |
|
2200 dTi (do 2002) |
92 / 125 |
280 |
110 / 150 |
330 |
+18 / +25 |
+50 |
|
benzin |
1800 16V |
85 / 116 |
170 |
94 / 128 |
191 |
+9 / +12 |
+21 |
|
1800 16V |
92 / 125 |
170 |
100 / 136 |
191 |
+8 / +11 |
+21 |
|
Chiptuning Opel Zafira B
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1700 CDTi |
92 / 125 |
280 |
108 / 147 |
325 |
+16 / +22 |
+45 |
|
1900 CDTi 16V |
110 / 150 |
305 |
132 / 180 |
370 |
+22 / +30 |
+65 |
|
1900 CDTi 16V |
74 / 101 |
260 |
103 / 140 |
310 |
+29 / +39 |
+50 |
|
1900 CDTI 16V |
88 / 120 |
279 |
110 / 150 |
352 |
+22 / +30 |
+73 |
|
1900 CDTi 16V |
96 / 131 |
280 |
118 / 160 |
340 |
+22 / +29 |
+60 |
|
2000 DI 16V |
60 / 82 |
185 |
81 / 110 |
222 |
+21 / +28 |
+37 |
|
2200 DTI 16V |
92 / 125 |
280 |
118 / 160 |
350 |
+26 / +35 |
+70 |
|
benzin |
1600 16V |
71 / 97 |
140 |
83 / 113 |
162 |
+12 / +16 |
+22 |
|
1600 16V |
74 / 101 |
150 |
85 / 116 |
170 |
+11 / +15 |
+20 |
|
1800 16V |
85 / 116 |
170 |
96 / 131 |
195 |
+11 / +15 |
+25 |
|
1800 16V |
92 / 125 |
170 |
103 / 140 |
193 |
+11 / +15 |
+23 |
|
2000 OPC |
147 / 200 |
262 |
170 / 231 |
310 |
+23 / +31 |
+48 |
|
2000 OPC |
170 / 231 |
320 |
195 / 265 |
370 |
+25 / +34 |
+50 |
|
2000 Turbo |
140 / 190 |
250 |
172 / 234 |
302 |
+32 / +44 |
+52 |
|
2200 16V |
108 / 147 |
203 |
118 / 160 |
230 |
+10 / +13 |
+27 |
|
|