Osobní automobily
Alfa
Romeo
Audi
Bentley
BMW
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Ferrari
Fiat
Ford
Honda
Hummer
Hyundai
Jaguar
Jeep
Kia
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Maserati
Maybach
Mazda
Mercedes Benz
MG
Mini Cooper
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Rover
Saab
Seat
Škoda
Smart
Ssangyoung
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo
|
Chiptuning Peugeot
Chiptuning Peugeot 1007
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1400 HDi |
50 / 68 |
160 |
68 / 92 |
210 |
+18 / +24 |
+50 |
|
1600 HDi FAP |
80 / 109 |
245 |
96 / 131 |
310 |
+16 / +22 |
+65 |
|
Chiptuning Peugeot 106
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1000 |
37 / 50 |
72 |
43 / 58 |
79 |
+6 / +8 |
+7 |
|
1100 |
44 / 60 |
89 |
51 / 69 |
100 |
+7 / +9 |
+11 |
|
1300 rally |
72 / 98 |
108 |
79 / 107 |
120 |
+7 / +9 |
+12 |
|
1400 |
55 / 75 |
111 |
62 / 84 |
123 |
+7 / +9 |
+12 |
|
1400 |
70 / 95 |
117 |
81 / 110 |
135 |
+11 / +15 |
+18 |
|
1400 XSi |
74 / 101 |
117 |
78 / 106 |
132 |
+4 / +5 |
+15 |
|
1600 16V |
88 / 120 |
145 |
96 / 131 |
160 |
+8 / +11 |
+15 |
|
1600 rally |
75 / 102 |
132 |
84 / 114 |
145 |
+9 / +12 |
+13 |
|
Chiptuning Peugeot 107
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1400 HDI |
40 / 54 |
130 |
52 / 71 |
169 |
+12 / +17 |
+39 |
|
Chiptuning Peugeot 205
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1600 GTi |
85 / 116 |
134 |
94 / 128 |
150 |
+9 / +12 |
+16 |
|
Chiptuning Peugeot 206
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1400 HDI |
50 / 68 |
153 |
70 / 95 |
205 |
+20 / +27 |
+52 |
|
1600 HDi FAP |
80 / 109 |
245 |
96 / 131 |
310 |
+16 / +22 |
+65 |
|
2000 HDi |
66 / 90 |
205 |
85 / 116 |
253 |
+19 / +26 |
+48 |
|
benzin |
1100 |
44 / 60 |
91 |
48 / 65 |
100 |
+4 / +5 |
+9 |
|
1400 |
55 / 75 |
120 |
60 / 82 |
128 |
+5 / +7 |
+8 |
|
1600 |
66 / 90 |
135 |
75 / 102 |
150 |
+9 / +12 |
+15 |
|
1600 16V |
80 / 109 |
147 |
92 / 125 |
163 |
+12 / +16 |
+16 |
|
2000 16V |
100 / 136 |
190 |
110 / 150 |
210 |
+10 / +14 |
+20 |
|
2000 16V |
97 / 132 |
180 |
106 / 144 |
203 |
+9 / +12 |
+23 |
|
2000 RC |
130 / 177 |
202 |
143 / 194 |
234 |
+13 / +17 |
+32 |
|
Chiptuning Peugeot 207
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1400 HDI |
50 / 68 |
153 |
70 / 95 |
205 |
+20 / +27 |
+52 |
|
1600 HDi |
66 / 90 |
214 |
92 / 125 |
274 |
+26 / +35 |
+60 |
|
1600 HDi |
80 / 109 |
245 |
96 / 131 |
310 |
+16 / +22 |
+65 |
|
benzin |
1400 |
55 / 75 |
120 |
66 / 90 |
128 |
+11 / +15 |
+8 |
|
1400 16V |
65 / 88 |
128 |
74 / 101 |
148 |
+9 / +13 |
+20 |
|
1600 THP |
110 / 150 |
240 |
132 / 180 |
300 |
+22 / +30 |
+60 |
|
Chiptuning Peugeot 306
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 HDi |
66 / 90 |
205 |
85 / 116 |
253 |
+19 / +26 |
+48 |
|
benzin |
1400 |
55 / 75 |
120 |
60 / 82 |
128 |
+5 / +7 |
+8 |
|
1600 |
66 / 90 |
135 |
74 / 101 |
150 |
+8 / +11 |
+15 |
|
1600 |
72 / 98 |
137 |
81 / 110 |
155 |
+9 / +12 |
+18 |
|
1800 |
74 / 101 |
153 |
82 / 112 |
173 |
+8 / +11 |
+20 |
|
1800 16V |
81 / 110 |
155 |
88 / 120 |
173 |
+7 / +10 |
+18 |
|
2000 16V |
100 / 136 |
190 |
112 / 152 |
217 |
+12 / +16 |
+27 |
|
2000 16V |
110 / 150 |
182 |
121 / 165 |
204 |
+11 / +15 |
+22 |
|
2000 16V |
123 / 167 |
180 |
131 / 178 |
202 |
+8 / +11 |
+22 |
|
Chiptuning Peugeot 307
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1400 HDi |
50 / 68 |
160 |
68 / 92 |
210 |
+18 / +24 |
+50 |
|
1400 HDi |
52 / 71 |
160 |
70 / 95 |
210 |
+18 / +24 |
+50 |
|
1600 HDi |
66 / 90 |
214 |
85 / 116 |
265 |
+19 / +26 |
+51 |
|
1600 HDi |
80 / 109 |
245 |
96 / 131 |
310 |
+16 / +22 |
+65 |
|
2000 HDi |
66 / 90 |
205 |
85 / 116 |
253 |
+19 / +26 |
+48 |
|
2000 HDi |
79 / 107 |
250 |
103 / 140 |
290 |
+24 / +33 |
+40 |
|
2000 HDI |
81 / 110 |
240 |
130 / 177 |
310 |
+49 / +67 |
+70 |
|
2000 HDi FAP |
100 / 136 |
320 |
120 / 163 |
380 |
+20 / +27 |
+60 |
|
benzin |
1400 16V |
55 / 75 |
120 |
63 / 86 |
132 |
+8 / +11 |
+12 |
|
1600 16V |
80 / 109 |
147 |
92 / 125 |
163 |
+12 / +16 |
+16 |
|
2000 16V |
100 / 136 |
190 |
110 / 150 |
210 |
+10 / +14 |
+20 |
|
2000 16V |
132 / 180 |
202 |
145 / 197 |
234 |
+13 / +17 |
+32 |
|
Chiptuning Peugeot 308
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1600 HDI |
66 / 90 |
180 |
81 / 110 |
225 |
+15 / +20 |
+45 |
|
1600 HDI |
81 / 110 |
240 |
103 / 140 |
307 |
+22 / +30 |
+67 |
|
2000 HDI |
100 / 136 |
320 |
125 / 170 |
410 |
+25 / +34 |
+90 |
|
Chiptuning Peugeot 309
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1900 16V |
109 / 148 |
166 |
119 / 162 |
190 |
+10 / +14 |
+24 |
|
Chiptuning Peugeot 4007
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2200 HDi |
115 / 156 |
380 |
136 / 185 |
450 |
+21 / +29 |
+70 |
|
Chiptuning Peugeot 405
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1400 |
55 / 75 |
120 |
66 / 90 |
128 |
+11 / +15 |
+8 |
|
1600 |
65 / 88 |
135 |
73 / 99 |
153 |
+8 / +11 |
+18 |
|
1800 |
74 / 101 |
153 |
82 / 112 |
173 |
+8 / +11 |
+20 |
|
1900 |
92 / 125 |
173 |
103 / 140 |
198 |
+11 / +15 |
+25 |
|
2000 16V |
116 / 158 |
182 |
124 / 169 |
207 |
+8 / +11 |
+25 |
|
2000 Mi Turbo |
147 / 200 |
288 |
176 / 239 |
370 |
+29 / +39 |
+82 |
|
Chiptuning Peugeot 406
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 HDi |
66 / 90 |
205 |
85 / 116 |
253 |
+19 / +26 |
+48 |
|
2000 HDi |
80 / 109 |
245 |
100 / 136 |
310 |
+20 / +27 |
+65 |
|
2100 TD |
80 / 109 |
235 |
100 / 136 |
285 |
+20 / +27 |
+50 |
|
2200 HDi |
98 / 133 |
314 |
125 / 170 |
374 |
+27 / +37 |
+60 |
|
benzin |
1800 16V |
81 / 110 |
155 |
89 / 121 |
175 |
+8 / +11 |
+20 |
|
1800 16V |
85 / 116 |
160 |
96 / 131 |
184 |
+11 / +15 |
+24 |
|
2000 |
110 / 150 |
245 |
142 / 193 |
310 |
+32 / +43 |
+65 |
|
2000 16V |
100 / 136 |
191 |
112 / 152 |
215 |
+12 / +16 |
+24 |
|
2000 16V HPi |
105 / 143 |
196 |
115 / 156 |
220 |
+10 / +13 |
+24 |
|
2200 16V |
116 / 158 |
217 |
129 / 175 |
250 |
+13 / +17 |
+33 |
|
3000 24V |
143 / 194 |
267 |
154 / 209 |
304 |
+11 / +15 |
+37 |
|
3000 24V |
154 / 209 |
280 |
166 / 226 |
319 |
+12 / +17 |
+39 |
|
3000 V6 |
152 / 207 |
285 |
165 / 224 |
310 |
+13 / +17 |
+25 |
|
Chiptuning Peugeot 407
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1600 HDi FAP |
80 / 109 |
245 |
96 / 131 |
310 |
+16 / +22 |
+65 |
|
2000 HDi FAP |
100 / 136 |
320 |
120 / 163 |
380 |
+20 / +27 |
+60 |
|
2200 HDi FAP |
125 / 170 |
370 |
146 / 199 |
430 |
+21 / +29 |
+60 |
|
2700 HDi FAP |
150 / 204 |
440 |
175 / 238 |
530 |
+25 / +34 |
+90 |
|
Chiptuning Peugeot 605
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2100 TD |
80 / 109 |
235 |
100 / 136 |
285 |
+20 / +27 |
+50 |
|
2500 SVDT |
95 / 129 |
285 |
114 / 155 |
315 |
+19 / +26 |
+30 |
|
benzin |
2000 |
90 / 122 |
170 |
102 / 139 |
194 |
+12 / +17 |
+24 |
|
Chiptuning Peugeot 607
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 HDi |
100 / 136 |
320 |
120 / 163 |
380 |
+20 / +27 |
+60 |
|
2200 HDi |
98 / 133 |
314 |
125 / 170 |
364 |
+27 / +37 |
+50 |
|
2700 HDi |
150 / 204 |
440 |
175 / 238 |
550 |
+25 / +34 |
+110 |
|
benzin |
2200 16V |
116 / 158 |
280 |
126 / 171 |
312 |
+10 / +13 |
+32 |
|
3000 V6 |
154 / 209 |
280 |
166 / 226 |
312 |
+12 / +17 |
+32 |
|
Chiptuning Peugeot 806
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 HDi |
80 / 109 |
245 |
100 / 136 |
310 |
+20 / +27 |
+65 |
|
2100 TD |
81 / 110 |
250 |
103 / 140 |
325 |
+22 / +30 |
+75 |
|
benzin |
2000 |
90 / 122 |
170 |
102 / 139 |
194 |
+12 / +17 |
+24 |
|
2000 16V |
100 / 136 |
191 |
112 / 152 |
215 |
+12 / +16 |
+24 |
|
Chiptuning Peugeot 807
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 HDi |
88 / 120 |
300 |
105 / 143 |
350 |
+17 / +23 |
+50 |
|
2200 HDi |
125 / 170 |
400 |
147 / 200 |
440 |
+22 / +30 |
+40 |
|
benzin |
2000 16V |
100 / 136 |
191 |
112 / 152 |
215 |
+12 / +16 |
+24 |
|
2200 16V |
116 / 158 |
217 |
129 / 175 |
250 |
+13 / +17 |
+33 |
|
3000 24V |
154 / 209 |
280 |
166 / 226 |
319 |
+12 / +17 |
+39 |
|
Chiptuning Peugeot Bipper
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1400 HDI |
52 / 71 |
150 |
70 / 95 |
198 |
+18 / +24 |
+48 |
|
Chiptuning Peugeot Boxer
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2500 HDi |
79 / 107 |
230 |
98 / 133 |
270 |
+19 / +26 |
+40 |
|
2800 HDi |
94 / 128 |
300 |
118 / 160 |
380 |
+24 / +32 |
+80 |
|
Chiptuning Peugeot Expert
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1600HDI |
66 / 90 |
180 |
81 / 110 |
225 |
+15 / +20 |
+45 |
|
2000 HDi |
69 / 94 |
215 |
89 / 121 |
255 |
+20 / +27 |
+40 |
|
2000 HDi |
80 / 109 |
245 |
100 / 136 |
310 |
+20 / +27 |
+65 |
|
Chiptuning Peugeot Partner
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1600 HDi |
55 / 75 |
190 |
72 / 98 |
250 |
+17 / +23 |
+60 |
|
1600 HDi |
66 / 90 |
214 |
85 / 116 |
265 |
+19 / +26 |
+51 |
|
Chiptuning Peugeot Ranch
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 HDI |
66 / 90 |
205 |
88 / 120 |
265 |
+22 / +30 |
+60 |
|
benzin |
1400 |
55 / 75 |
120 |
66 / 90 |
128 |
+11 / +15 |
+8 |
|
1600 16V |
80 / 109 |
147 |
92 / 125 |
168 |
+12 / +16 |
+21 |
|
Chiptuning Peugeot Tepee
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1600 HDi |
66 / 90 |
214 |
92 / 125 |
274 |
+26 / +35 |
+60 |
|
2000 HDi |
100 / 136 |
320 |
122 / 166 |
375 |
+22 / +30 |
+55 |
|
2000 HDi |
88 / 120 |
300 |
109 / 148 |
350 |
+21 / +28 |
+50 |
|
|