Osobní automobily
Alfa
Romeo
Audi
Bentley
BMW
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Ferrari
Fiat
Ford
Honda
Hummer
Hyundai
Jaguar
Jeep
Kia
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Maserati
Maybach
Mazda
Mercedes Benz
MG
Mini Cooper
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Rover
Saab
Seat
Škoda
Smart
Ssangyoung
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo
|
Chiptuning Fiat
Chiptuning Fiat 500
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1300 JTD 16V MJ |
55 / 75 |
190 |
70 / 95 |
230 |
+15 / +20 |
+40 |
|
benzin |
1400 16V |
74 / 101 |
131 |
79 / 107 |
144 |
+5 / +6 |
+13 |
|
Chiptuning Fiat Barchetta
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1800 16V |
96 / 131 |
164 |
106 / 144 |
185 |
+10 / +13 |
+21 |
|
2000 20V |
113 / 154 |
187 |
124 / 169 |
215 |
+11 / +15 |
+28 |
|
Chiptuning Fiat Bravo 2007
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1600 MJT 16V |
77 / 105 |
290 |
96 / 131 |
360 |
+19 / +26 |
+70 |
|
1600 MJT 16V |
88 / 120 |
300 |
110 / 150 |
375 |
+22 / +30 |
+75 |
|
1900 JTD 16V MJ |
110 / 150 |
305 |
132 / 180 |
380 |
+22 / +30 |
+75 |
|
1900 JTD 16V MJ |
88 / 120 |
280 |
105 / 143 |
340 |
+17 / +23 |
+60 |
|
benzin |
1400 TJET |
110 / 150 |
206 |
128 / 174 |
247 |
+18 / +24 |
+41 |
|
1400 TJET |
88 / 120 |
206 |
106 / 144 |
253 |
+18 / +24 |
+47 |
|
1600 16V |
74 / 101 |
145 |
83 / 113 |
164 |
+9 / +12 |
+19 |
|
Chiptuning Fiat Bravo-Brava
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 JTD |
74 / 101 |
200 |
103 / 140 |
290 |
+29 / +39 |
+90 |
|
1900 JTD |
77 / 105 |
200 |
100 / 136 |
260 |
+23 / +31 |
+60 |
|
benzin |
1200 16V |
59 / 80 |
113 |
66 / 90 |
122 |
+7 / +10 |
+9 |
|
1400 12V |
59 / 80 |
112 |
67 / 91 |
127 |
+8 / +11 |
+15 |
|
1600 16V |
76 / 103 |
145 |
83 / 113 |
157 |
+7 / +10 |
+12 |
|
1800 16V |
83 / 113 |
154 |
93 / 126 |
174 |
+10 / +13 |
+20 |
|
2000 20V |
109 / 148 |
186 |
118 / 160 |
205 |
+9 / +12 |
+19 |
|
2000 20V |
113 / 154 |
187 |
122 / 166 |
207 |
+9 / +12 |
+20 |
|
Chiptuning Fiat Cinquecento
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1100 |
40 / 54 |
86 |
47 / 64 |
96 |
+7 / +10 |
+10 |
|
Chiptuning Fiat Coupe
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1800 16V |
96 / 131 |
164 |
106 / 144 |
185 |
+10 / +13 |
+21 |
|
1800 16V |
98 / 133 |
162 |
109 / 148 |
185 |
+11 / +15 |
+23 |
|
2000 20V |
109 / 148 |
186 |
118 / 160 |
210 |
+9 / +12 |
+24 |
|
2000 20V |
113 / 154 |
187 |
124 / 169 |
215 |
+11 / +15 |
+28 |
|
2000 turbo 16V |
139 / 189 |
290 |
176 / 239 |
365 |
+37 / +50 |
+75 |
|
2000 turbo 16V |
162 / 220 |
310 |
194 / 264 |
390 |
+32 / +44 |
+80 |
|
Chiptuning Fiat Croma
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 JTD 16V MJ |
110 / 150 |
305 |
132 / 180 |
380 |
+22 / +30 |
+75 |
|
1900 JTD 16V MJ |
88 / 120 |
280 |
105 / 143 |
340 |
+17 / +23 |
+60 |
|
2400 JTD 20V MJ |
147 / 200 |
400 |
175 / 238 |
490 |
+28 / +38 |
+90 |
|
Chiptuning Fiat Doblo
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1300 JTD |
59 / 80 |
196 |
78 / 106 |
260 |
+19 / +26 |
+64 |
|
1300 JTD 16V |
51 / 69 |
180 |
60 / 82 |
220 |
+9 / +13 |
+40 |
|
1300 JTD 16V |
63 / 86 |
200 |
81 / 110 |
250 |
+18 / +24 |
+50 |
|
1900 JTD |
74 / 101 |
200 |
103 / 140 |
290 |
+29 / +39 |
+90 |
|
1900 JTD 16V MJ |
77 / 105 |
200 |
100 / 136 |
265 |
+23 / +31 |
+65 |
|
1900 JTD 16V MJ |
88 / 120 |
280 |
105 / 143 |
340 |
+17 / +23 |
+60 |
|
benzin |
1200 |
48 / 65 |
102 |
56 / 76 |
114 |
+8 / +11 |
+12 |
|
1600 16V |
76 / 103 |
145 |
85 / 116 |
164 |
+9 / +13 |
+19 |
|
Chiptuning Fiat Ducato II
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 JTD |
62 / 84 |
192 |
80 / 109 |
245 |
+18 / +25 |
+53 |
|
2300 JTD |
81 / 110 |
270 |
100 / 136 |
320 |
+19 / +26 |
+50 |
|
2500 TD |
85 / 116 |
245 |
103 / 140 |
287 |
+18 / +24 |
+42 |
|
2800 HDi |
94 / 128 |
300 |
118 / 160 |
380 |
+24 / +32 |
+80 |
|
2800 HDi Power |
107 / 146 |
310 |
129 / 175 |
380 |
+22 / +29 |
+70 |
|
benzin |
2000 20V |
110 / 150 |
181 |
121 / 165 |
205 |
+11 / +15 |
+24 |
|
Chiptuning Fiat Ducato III
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2200 JTD-100 MJ |
74 / 101 |
250 |
94 / 128 |
305 |
+20 / +27 |
+55 |
|
2300 JTD-120 MJ |
88 / 120 |
320 |
110 / 150 |
400 |
+22 / +30 |
+80 |
|
3000 JTD-160 MJ |
115 / 156 |
400 |
136 / 185 |
455 |
+21 / +29 |
+55 |
|
Chiptuning Fiat Fiorino
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1300 JTD MJ |
55 / 75 |
190 |
70 / 95 |
230 |
+15 / +20 |
+40 |
|
Chiptuning Fiat Grande Punto
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1300 JTD 16V MJ |
55 / 75 |
190 |
70 / 95 |
230 |
+15 / +20 |
+40 |
|
1300 JTD 16V MJ |
66 / 90 |
200 |
85 / 116 |
250 |
+19 / +26 |
+50 |
|
1900 JTD 16V MJ |
59 / 80 |
196 |
78 / 106 |
260 |
+19 / +26 |
+64 |
|
1900 JTD 16V MJ |
63 / 86 |
196 |
81 / 110 |
246 |
+18 / +24 |
+50 |
|
1900 JTD 16V MJ |
88 / 120 |
280 |
105 / 143 |
340 |
+17 / +23 |
+60 |
|
1900 JTD 16V MJ |
96 / 131 |
280 |
118 / 160 |
340 |
+22 / +29 |
+60 |
|
benzin |
1200 |
48 / 65 |
102 |
56 / 76 |
114 |
+8 / +11 |
+12 |
|
1400 16V |
70 / 95 |
127 |
80 / 109 |
148 |
+10 / +14 |
+21 |
|
1400 8V |
57 / 78 |
114 |
63 / 86 |
127 |
+6 / +8 |
+13 |
|
1400 TJET |
88 / 120 |
206 |
106 / 144 |
253 |
+18 / +24 |
+47 |
|
Chiptuning Fiat Idea
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1300 JTD 16V MJ |
51 / 69 |
180 |
60 / 82 |
220 |
+9 / +13 |
+40 |
|
1300 JTD 16V MJ |
66 / 90 |
200 |
85 / 116 |
250 |
+19 / +26 |
+50 |
|
1900 JTD |
81 / 110 |
200 |
100 / 136 |
260 |
+19 / +26 |
+60 |
|
1900 JTD 16V MJ |
74 / 101 |
200 |
103 / 140 |
290 |
+29 / +39 |
+90 |
|
benzin |
1200 16V |
59 / 80 |
113 |
66 / 90 |
122 |
+7 / +10 |
+9 |
|
1400 16V |
70 / 95 |
127 |
76 / 103 |
138 |
+6 / +8 |
+11 |
|
Chiptuning Fiat Linea
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1300 JTD MJ |
66 / 90 |
200 |
85 / 116 |
250 |
+19 / +26 |
+50 |
|
benzin |
1400 8V |
57 / 78 |
114 |
63 / 86 |
125 |
+6 / +8 |
+11 |
|
1400 TJET |
88 / 120 |
206 |
106 / 144 |
253 |
+18 / +24 |
+47 |
|
Chiptuning Fiat Marea
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 JTD |
74 / 101 |
200 |
103 / 140 |
290 |
+29 / +39 |
+90 |
|
1900 JTD |
77 / 105 |
200 |
100 / 136 |
260 |
+23 / +31 |
+60 |
|
1900 JTD |
85 / 116 |
203 |
103 / 140 |
255 |
+18 / +24 |
+52 |
|
2400 JTD |
96 / 131 |
310 |
118 / 160 |
358 |
+22 / +29 |
+48 |
|
2400 TD |
91 / 124 |
265 |
110 / 150 |
310 |
+19 / +26 |
+45 |
|
benzin |
1600 16V |
76 / 103 |
145 |
83 / 113 |
157 |
+7 / +10 |
+12 |
|
1800 16V |
83 / 113 |
154 |
93 / 126 |
174 |
+10 / +13 |
+20 |
|
2000 20V |
110 / 150 |
181 |
121 / 165 |
205 |
+11 / +15 |
+24 |
|
2400 20V |
125 / 170 |
221 |
136 / 185 |
245 |
+11 / +15 |
+24 |
|
Chiptuning Fiat Multipla 186
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 JTD |
77 / 105 |
200 |
100 / 136 |
260 |
+23 / +31 |
+60 |
|
1900 JTD |
81 / 110 |
200 |
100 / 136 |
260 |
+19 / +26 |
+60 |
|
1900 JTD |
85 / 116 |
255 |
110 / 150 |
340 |
+25 / +34 |
+85 |
|
benzin |
1600 16V |
70 / 95 |
133 |
81 / 110 |
150 |
+11 / +15 |
+17 |
|
1600 16V |
76 / 103 |
145 |
83 / 113 |
157 |
+7 / +10 |
+12 |
|
Chiptuning Fiat Multipla 187
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 JTD 16V MJ |
88 / 120 |
280 |
105 / 143 |
340 |
+17 / +23 |
+60 |
|
Chiptuning Fiat Palio
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 JTD |
59 / 80 |
196 |
78 / 106 |
260 |
+19 / +26 |
+64 |
|
benzin |
1200 |
44 / 60 |
102 |
52 / 71 |
117 |
+8 / +11 |
+15 |
|
1200 |
48 / 65 |
102 |
56 / 76 |
114 |
+8 / +11 |
+12 |
|
1200 |
55 / 75 |
104 |
60 / 82 |
113 |
+5 / +7 |
+9 |
|
1200 16V |
59 / 80 |
113 |
67 / 91 |
128 |
+8 / +11 |
+15 |
|
1600 16V |
74 / 101 |
145 |
81 / 110 |
157 |
+7 / +9 |
+12 |
|
1600 16V |
76 / 103 |
145 |
83 / 113 |
157 |
+7 / +10 |
+12 |
|
Chiptuning Fiat Panda
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1300 JTD 16V MJ |
51 / 69 |
180 |
60 / 82 |
220 |
+9 / +13 |
+40 |
|
benzin |
1100 |
40 / 54 |
86 |
47 / 64 |
96 |
+7 / +10 |
+10 |
|
1200 |
44 / 60 |
102 |
52 / 71 |
117 |
+8 / +11 |
+15 |
|
1400 16V |
74 / 101 |
131 |
79 / 107 |
144 |
+5 / +6 |
+13 |
|
Chiptuning Fiat Punto
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1300 JTD 16V MJ new |
51 / 69 |
180 |
60 / 82 |
220 |
+9 / +13 |
+40 |
|
1300 MJET 16V |
66 / 90 |
200 |
82 / 112 |
258 |
+16 / +22 |
+58 |
|
1900 JTD |
59 / 80 |
196 |
78 / 106 |
260 |
+19 / +26 |
+64 |
|
1900 JTD |
63 / 86 |
196 |
80 / 109 |
245 |
+17 / +23 |
+49 |
|
1900 JTD 16V MJ |
88 / 120 |
280 |
105 / 143 |
340 |
+17 / +23 |
+60 |
|
1900 JTD 16V MJ |
96 / 131 |
280 |
118 / 160 |
340 |
+22 / +29 |
+60 |
|
1900 JTD MJ |
74 / 101 |
200 |
103 / 140 |
290 |
+29 / +39 |
+90 |
|
benzin |
1100 |
40 / 54 |
88 |
50 / 68 |
99 |
+10 / +14 |
+11 |
|
1200 |
44 / 60 |
102 |
52 / 71 |
117 |
+8 / +11 |
+15 |
|
1200 |
48 / 65 |
102 |
56 / 76 |
114 |
+8 / +11 |
+12 |
|
1200 |
55 / 75 |
104 |
60 / 82 |
113 |
+5 / +7 |
+9 |
|
1200 16V |
59 / 80 |
113 |
67 / 91 |
128 |
+8 / +11 |
+15 |
|
1400 16V |
70 / 95 |
127 |
76 / 103 |
138 |
+6 / +8 |
+11 |
|
1400 8V |
57 / 78 |
114 |
63 / 86 |
127 |
+6 / +8 |
+13 |
|
1400 GT turbo |
100 / 136 |
208 |
118 / 160 |
260 |
+18 / +24 |
+52 |
|
1400 TJET |
88 / 120 |
206 |
106 / 144 |
253 |
+18 / +24 |
+47 |
|
1800 16V |
95 / 129 |
158 |
106 / 144 |
179 |
+11 / +15 |
+21 |
|
Chiptuning Fiat Scudo
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 HDi |
69 / 94 |
215 |
89 / 121 |
255 |
+20 / +27 |
+40 |
|
2000 HDi |
80 / 109 |
250 |
100 / 136 |
290 |
+20 / +27 |
+40 |
|
benzin |
1400 16V |
70 / 95 |
127 |
76 / 103 |
138 |
+6 / +8 |
+11 |
|
2000 16V |
100 / 136 |
190 |
110 / 150 |
217 |
+10 / +14 |
+27 |
|
Chiptuning Fiat Scudo 2007
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1600 JTD MJ |
66 / 90 |
180 |
85 / 116 |
230 |
+19 / +26 |
+50 |
|
2000 JTD MJ |
100 / 136 |
320 |
125 / 170 |
380 |
+25 / +34 |
+60 |
|
2000 JTD MJ |
88 / 120 |
300 |
105 / 143 |
360 |
+17 / +23 |
+60 |
|
Chiptuning Fiat Sedici
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 JTD MJ |
88 / 120 |
280 |
105 / 143 |
340 |
+17 / +23 |
+60 |
|
Chiptuning Fiat Seicento
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1100 |
40 / 54 |
88 |
50 / 68 |
99 |
+10 / +14 |
+11 |
|
Chiptuning Fiat Stillo
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 JTD |
59 / 80 |
196 |
78 / 106 |
260 |
+19 / +26 |
+64 |
|
1900 JTD |
74 / 101 |
200 |
103 / 140 |
290 |
+29 / +39 |
+90 |
|
1900 JTD |
85 / 116 |
203 |
103 / 140 |
255 |
+18 / +24 |
+52 |
|
1900 JTD 16V MJ |
103 / 140 |
305 |
125 / 170 |
380 |
+22 / +30 |
+75 |
|
1900 JTD 16V MJ |
110 / 150 |
305 |
132 / 180 |
380 |
+22 / +30 |
+75 |
|
1900 JTD 16V MJ |
88 / 120 |
280 |
105 / 143 |
340 |
+17 / +23 |
+60 |
|
benzin |
1200 16V |
59 / 80 |
113 |
66 / 90 |
122 |
+7 / +10 |
+9 |
|
1400 16V |
70 / 95 |
127 |
80 / 109 |
148 |
+10 / +14 |
+21 |
|
1600 16V |
76 / 103 |
145 |
85 / 116 |
164 |
+9 / +13 |
+19 |
|
1800 16V |
98 / 133 |
162 |
109 / 148 |
185 |
+11 / +15 |
+23 |
|
2400 20V |
125 / 170 |
221 |
136 / 185 |
245 |
+11 / +15 |
+24 |
|
Chiptuning Fiat Ulysse
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 JTD (HDi) |
80 / 109 |
245 |
100 / 136 |
310 |
+20 / +27 |
+65 |
|
2200 JTD (HDi) |
94 / 128 |
314 |
118 / 160 |
354 |
+24 / +32 |
+40 |
|
benzin |
1800 16V |
100 / 136 |
165 |
110 / 150 |
188 |
+10 / +14 |
+23 |
|
2000 |
90 / 122 |
170 |
103 / 140 |
195 |
+13 / +18 |
+25 |
|
2000 16V |
100 / 136 |
190 |
110 / 150 |
217 |
+10 / +14 |
+27 |
|
|