Traktory
Case IH
Challenger
Claas
Deutz Fahr
Fastrac
Fendt
JCB
John Deere
Lamborghini
Lindner
Massey Fergusson
MC cormick
New Holland
Same
Steyer
Valtra
|
Chiptuning Valtra
Chiptuning Valtra
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
6200 |
59 / 80 |
320 |
67 / 91 |
360 |
+8 / +11 |
+40 |
|
6300 |
62 / 84 |
330 |
73 / 99 |
395 |
+11 / +15 |
+65 |
|
6350Hi |
66 / 90 |
400 |
78 / 106 |
445 |
+12 / +16 |
+45 |
|
6400 |
70 / 95 |
390 |
82 / 112 |
420 |
+12 / +17 |
+30 |
|
6550Hi |
73 / 99 |
430 |
84 / 114 |
470 |
+11 / +15 |
+40 |
|
6600 |
77 / 105 |
390 |
89 / 121 |
450 |
+12 / +16 |
+60 |
|
6650 |
81 / 110 |
460 |
93 / 126 |
510 |
+12 / +16 |
+50 |
|
6750 E |
77 / 105 |
530 |
93 / 126 |
590 |
+16 / +21 |
+60 |
|
6800 |
89 / 121 |
490 |
102 / 139 |
580 |
+13 / +18 |
+90 |
|
8050 |
81 / 110 |
490 |
96 / 131 |
550 |
+15 / +21 |
+60 |
|
8150 |
92 / 125 |
540 |
107 / 146 |
600 |
+15 / +21 |
+60 |
|
8350 E |
99 / 135 |
650 |
120 / 163 |
760 |
+21 / +28 |
+110 |
|
Chiptuning Valtra A
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
85 |
65 / 88 |
324 |
78 / 106 |
426 |
+13 / +18 |
+102 |
|
95 |
72 / 98 |
359 |
85 / 116 |
460 |
+13 / +18 |
+101 |
|
Chiptuning Valtra M
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
120 |
88 / 120 |
500 |
103 / 140 |
560 |
+15 / +20 |
+60 |
|
120 E |
85 / 116 |
580 |
103 / 140 |
650 |
+18 / +24 |
+70 |
|
130 |
96 / 131 |
510 |
114 / 155 |
570 |
+18 / +24 |
+60 |
|
150 |
110 / 150 |
580 |
129 / 175 |
650 |
+19 / +25 |
+70 |
|
Chiptuning Valtra N
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
121 |
98 / 133 |
540 |
114 / 155 |
600 |
+16 / +22 |
+60 |
|
141 |
110 / 150 |
580 |
129 / 175 |
650 |
+19 / +25 |
+70 |
|
Chiptuning Valtra S
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
230 |
169 / 230 |
950 |
196 / 267 |
1060 |
+27 / +37 |
+110 |
|
240 |
181 / 246 |
970 |
202 / 275 |
1070 |
+21 / +29 |
+100 |
|
260 |
191 / 260 |
1050 |
216 / 294 |
1150 |
+25 / +34 |
+100 |
|
280 |
206 / 280 |
1075 |
232 / 316 |
1180 |
+26 / +36 |
+105 |
|
Chiptuning Valtra T
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
120 |
88 / 120 |
505 |
103 / 140 |
565 |
+15 / +20 |
+60 |
|
130 |
99 / 135 |
550 |
114 / 155 |
620 |
+15 / +20 |
+70 |
|
140 E |
107 / 146 |
655 |
125 / 170 |
720 |
+18 / +24 |
+65 |
|
160 |
118 / 160 |
650 |
132 / 180 |
715 |
+14 / +20 |
+65 |
|
170 |
125 / 170 |
665 |
140 / 190 |
715 |
+15 / +20 |
+50 |
|
180 |
132 / 180 |
670 |
151 / 205 |
740 |
+19 / +25 |
+70 |
|
180/190 |
129 / 175 |
660 |
147 / 200 |
720 |
+18 / +25 |
+60 |
|
190 |
136 / 185 |
680 |
154 / 209 |
750 |
+18 / +24 |
+70 |
|
190 |
155 / 211 |
830 |
173 / 235 |
900 |
+18 / +24 |
+70 |
|
|