Traktory
Case IH
Challenger
Claas
Deutz Fahr
Fastrac
Fendt
JCB
John Deere
Lamborghini
Lindner
Massey Fergusson
MC cormick
New Holland
Same
Steyer
Valtra
|
Chiptuning Claas
Chiptuning Claas Ares
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
546 - 4,5 V4 J |
71 / 97 |
365 |
92 / 125 |
470 |
+21 / +28 |
+105 |
|
556 - 4,5 V4 J |
77 / 105 |
419 |
96 / 131 |
545 |
+19 / +26 |
+126 |
|
557 - 4,5 V4 J |
74 / 101 |
415 |
88 / 120 |
475 |
+14 / +19 |
+60 |
|
566 - 4,5 V4 J |
84 / 114 |
434 |
101 / 137 |
560 |
+17 / +23 |
+126 |
|
567 - 4,5 V4 J |
81 / 110 |
430 |
95 / 129 |
490 |
+14 / +19 |
+60 |
|
577 - 4,5 V4 J |
88 / 120 |
485 |
103 / 140 |
545 |
+15 / +20 |
+60 |
|
616 - 6,8 V6 J |
81 / 110 |
457 |
95 / 129 |
520 |
+14 / +19 |
+63 |
|
617 - 6,8 V6 J |
82 / 112 |
463 |
97 / 132 |
530 |
+15 / +20 |
+67 |
|
656 - 6,8 V6 J |
92 / 125 |
528 |
107 / 146 |
588 |
+15 / +21 |
+60 |
|
657 - 6,8 V6 J |
94 / 128 |
533 |
110 / 150 |
600 |
+16 / +22 |
+67 |
|
696 - 6,6 V6 J |
104 / 141 |
585 |
118 / 160 |
645 |
+14 / +19 |
+60 |
|
697 - 6,8 V6 J |
105 / 143 |
591 |
123 / 167 |
660 |
+18 / +24 |
+69 |
|
816 - 6,8 V6 J |
115 / 156 |
620 |
139 / 189 |
740 |
+24 / +33 |
+120 |
|
826 - 6,8 V6 J |
129 / 175 |
759 |
149 / 203 |
830 |
+20 / +28 |
+71 |
|
836 - 6,8 V6 J |
143 / 194 |
820 |
165 / 224 |
895 |
+22 / +30 |
+75 |
|
Chiptuning Claas Arion
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
410 - 4,5 V4 J |
70 / 95 |
. |
90 / 122 |
. |
+20 / +27 |
+0 |
|
420 - 4,5 V4 J |
77 / 105 |
. |
99 / 135 |
. |
+22 / +30 |
+0 |
|
430 - 4,5 V4 J |
85 / 116 |
. |
104 / 141 |
. |
+19 / +25 |
+0 |
|
510 - 4,5 V4 J |
81 / 110 |
. |
102 / 139 |
. |
+21 / +29 |
+0 |
|
520 - 4,5 V4 J |
88 / 120 |
. |
110 / 150 |
. |
+22 / +30 |
+0 |
|
530 - 4,5 V4 J |
96 / 131 |
. |
119 / 162 |
. |
+23 / +31 |
+0 |
|
540 - 4,5 V4 J |
99 / 135 |
. |
123 / 167 |
. |
+24 / +32 |
+0 |
|
610 - 6,8 V6 J |
88 / 120 |
. |
110 / 150 |
. |
+22 / +30 |
+0 |
|
620 - 6,8 V6 J |
99 / 135 |
. |
125 / 170 |
. |
+26 / +35 |
+0 |
|
630 - 6,8 V6 J |
107 / 146 |
. |
136 / 185 |
. |
+29 / +39 |
+0 |
|
640 - 6,8 V6 J |
114 / 155 |
. |
144 / 196 |
. |
+30 / +41 |
+0 |
|
Chiptuning Claas Avero
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
240 - 6,6 V6 C |
146 / 199 |
. |
202 / 275 |
. |
+56 / +76 |
+0 |
|
Chiptuning Claas Axion
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
810 - 6,8 6V J |
125 / 170 |
. |
149 / 203 |
. |
+24 / +33 |
+0 |
|
820 - 6,8 V6 J |
139 / 189 |
. |
160 / 218 |
. |
+21 / +29 |
+0 |
|
830 - 6,8 6V J |
149 / 203 |
. |
171 / 233 |
. |
+22 / +30 |
+0 |
|
840 - 6,8 V6 J |
156 / 212 |
. |
178 / 242 |
. |
+22 / +30 |
+0 |
|
850 - 6,8 V6 J |
171 / 233 |
. |
192 / 261 |
. |
+21 / +28 |
+0 |
|
Chiptuning Claas Celtis
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
426 - 4,5 V4 J |
53 / 72 |
283 |
64 / 87 |
325 |
+11 / +15 |
+42 |
|
436 - 4,5 V4 J |
59 / 80 |
333 |
72 / 98 |
370 |
+13 / +18 |
+37 |
|
446 - 4,5 V4 J |
66 / 90 |
365 |
81 / 110 |
401 |
+15 / +20 |
+36 |
|
456 - 4,5 V4 J |
74 / 101 |
390 |
88 / 120 |
430 |
+14 / +19 |
+40 |
|
Chiptuning Claas Jaguar
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
830 - 12,8 V6 M |
254 / 345 |
. |
316 / 430 |
. |
+62 / +85 |
+0 |
|
850 - 12,8 V6 M |
303 / 412 |
. |
367 / 499 |
. |
+64 / +87 |
+0 |
|
870 - 16,0 V8 M |
333 / 453 |
. |
415 / 564 |
. |
+82 / +111 |
+0 |
|
890 - 16,0 V8 M |
375 / 510 |
. |
457 / 622 |
. |
+82 / +112 |
+0 |
|
900 - 16,0 V8 M |
458 / 623 |
. |
527 / 717 |
. |
+69 / +94 |
+0 |
|
930 - 12,8 V6 M |
303 / 412 |
. |
367 / 499 |
. |
+64 / +87 |
+0 |
|
940 - 16,0 V8 M |
333 / 453 |
. |
415 / 564 |
. |
+82 / +111 |
+0 |
|
950 - 16,0 V8 M |
372 / 506 |
. |
457 / 622 |
. |
+85 / +116 |
+0 |
|
960 - 16,0 V8 M |
458 / 623 |
. |
527 / 717 |
. |
+69 / +94 |
+0 |
|
970 - 2x12,8 V6 M |
537 / 730 |
. |
610 / 830 |
. |
+73 / +100 |
+0 |
|
980 - 2x12,8 V6 M |
610 / 830 |
. |
662 / 900 |
. |
+52 / +70 |
+0 |
|
Chiptuning Claas Lexion
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
510 - 6,6 V6 C |
162 / 220 |
. |
202 / 275 |
. |
+40 / +55 |
+0 |
|
520 - 6,6 V6 C |
191 / 260 |
. |
239 / 325 |
. |
+48 / +65 |
+0 |
|
530 - 8,8 V6 C |
217 / 295 |
. |
272 / 370 |
. |
+55 / +75 |
+0 |
|
540 - 8,8 V6 C |
217 / 295 |
. |
272 / 370 |
. |
+55 / +75 |
+0 |
|
540C - 6,6 V6 C |
191 / 260 |
. |
239 / 325 |
. |
+48 / +65 |
+0 |
|
550 - 8,8 V6 C |
243 / 330 |
. |
305 / 415 |
. |
+62 / +85 |
+0 |
|
570 - 12,5 V6 C |
312 / 424 |
. |
372 / 506 |
. |
+60 / +82 |
+0 |
|
580 - 16,0 V8 M |
316 / 430 |
. |
397 / 540 |
. |
+81 / +110 |
+0 |
|
600 - 16,0 V8 M |
390 / 530 |
. |
491 / 668 |
. |
+101 / +138 |
+0 |
|
620 - 6,6 V6 |
205 / 279 |
. |
249 / 339 |
. |
+44 / +60 |
+0 |
|
630 - 8,8 V6 C |
230 / 313 |
. |
286 / 389 |
. |
+56 / +76 |
+0 |
|
640 - 6,6 V6 C |
205 / 279 |
. |
249 / 339 |
. |
+44 / +60 |
+0 |
|
650 - 8,8 V6 C |
230 / 313 |
. |
286 / 389 |
. |
+56 / +76 |
+0 |
|
660 - 8,8 V6 C |
261 / 355 |
. |
312 / 424 |
. |
+51 / +69 |
+0 |
|
670 - 12,5 V6 C |
287 / 390 |
. |
372 / 506 |
. |
+85 / +116 |
+0 |
|
740 - 12,5 V6 C |
287 / 390 |
. |
375 / 510 |
. |
+88 / +120 |
+0 |
|
750 - 12,5 V6 C |
317 / 431 |
. |
403 / 548 |
. |
+86 / +117 |
+0 |
|
760 - 16,0 V8 M |
350 / 476 |
. |
438 / 596 |
. |
+88 / +120 |
+0 |
|
770 - 16,0 V8 M |
390 / 530 |
. |
491 / 668 |
. |
+101 / +138 |
+0 |
|
Chiptuning Claas Medion
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
cena
CZ/EUR |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
310 - 6,4 V6 M |
136 / 185 |
. |
169 / 230 |
. |
+33 / +45 |
+0 |
24 999,- / 1 180,- |
Chiptuning Claas Mega
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
cena
CZ/EUR |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
350 - 6,4 V6 M |
162 / 220 |
. |
202 / 275 |
. |
+40 / +55 |
+0 |
24 999,- / 1 180,- |
360 -6,4 V6 M |
180 / 245 |
. |
224 / 305 |
. |
+44 / +60 |
+0 |
24 999,- / 1 180,- |
Chiptuning Claas Tucano
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
cena
CZ/EUR |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
320 - 6,4 V6 M |
140 / 190 |
. |
188 / 256 |
. |
+48 / +66 |
+0 |
24 999,- / 1 180,- |
330 - 6,4 V6 M |
177 / 241 |
. |
205 / 279 |
. |
+28 / +38 |
+0 |
24 999,- / 1 180,- |
340 - 6,4 V6 M |
191 / 260 |
. |
226 / 307 |
. |
+35 / +47 |
+0 |
24 999,- / 1 180,- |
430 - 6,4 V6 M |
177 / 241 |
. |
205 / 279 |
. |
+28 / +38 |
+0 |
24 999,- / 1 180,- |
440 - 6,4 V6 M |
191 / 260 |
. |
226 / 307 |
. |
+35 / +47 |
+0 |
24 999,- / 1 180,- |
450 - 7,2 V6 M |
202 / 275 |
. |
255 / 347 |
. |
+53 / +72 |
+0 |
24 999,- / 1 180,- |
470 - 7,2 V6 M |
220 / 299 |
. |
268 / 364 |
. |
+48 / +65 |
+0 |
24 999,- / 1 180,- |
480 - 8,8 V6 C |
261 / 355 |
. |
312 / 424 |
. |
+51 / +69 |
+0 |
24 999,- / 1 180,- |
Chiptuning Claas Xerion
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
cena
CZ/EUR |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
3300 - 8,8 6V C |
246 / 335 |
1450 |
309 / 420 |
1740 |
+63 / +85 |
+290 |
24 999,- / 1 180,- |
3800 - 8,8 6V C |
268 / 364 |
. |
316 / 430 |
. |
+48 / +66 |
+0 |
24 990,- / 1 180,- |
|