Traktory
Case IH
Challenger
Claas
Deutz Fahr
Fastrac
Fendt
JCB
John Deere
Lamborghini
Lindner
Massey Fergusson
MC cormick
New Holland
Same
Steyer
Valtra
|
Chiptuning New Holland
Chiptuning New Holland CR 9000 mlátičky
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
9060 - 9.0 6V IV |
260 / 354 |
. |
304 / 413 |
. |
+44 / +59 |
+0 |
|
9060E - 9,0 6V IV |
286 / 389 |
. |
325 / 442 |
. |
+39 / +53 |
+0 |
|
9070E - 10,3 6V IV |
320 / 435 |
. |
380 / 517 |
. |
+60 / +82 |
+0 |
|
9080 - 10,3 6V IV |
317 / 431 |
. |
368 / 500 |
. |
+51 / +69 |
+0 |
|
9080E - 10,8 6V IV |
360 / 490 |
. |
418 / 568 |
. |
+58 / +78 |
+0 |
|
Chiptuning New Holland CSX 7000 mlátičky
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
7040 - 6,7 6V NH |
177 / 241 |
. |
202 / 275 |
. |
+25 / +34 |
+0 |
|
7050 - 6,7 6V NH |
190 / 258 |
. |
222 / 302 |
. |
+32 / +44 |
+0 |
|
7060 - 8,7 6V IV |
200 / 272 |
. |
235 / 320 |
. |
+35 / +48 |
+0 |
|
7070 - 6,7 V6 NH |
190 / 258 |
. |
222 / 302 |
. |
+32 / +44 |
+0 |
|
7080 - 8,7 6V IV |
220 / 299 |
. |
252 / 343 |
. |
+32 / +44 |
+0 |
|
Chiptuning New Holland CX 8000 mlátičky
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
8030 - 6,7 6V NH |
177 / 241 |
. |
195 / 265 |
. |
+18 / +24 |
+0 |
|
8040 - 8,7 6V IV |
210 / 286 |
. |
240 / 326 |
. |
+30 / +40 |
+0 |
|
8050 - 8,7 6V IV |
240 / 326 |
. |
275 / 374 |
. |
+35 / +48 |
+0 |
|
8060 - 8,7 6V IV |
220 / 299 |
. |
252 / 343 |
. |
+32 / +44 |
+0 |
|
8070 - 8,7 6V IV |
240 / 326 |
. |
275 / 374 |
. |
+35 / +48 |
+0 |
|
8080 - 8,7 6V IV |
260 / 354 |
. |
302 / 411 |
. |
+42 / +57 |
+0 |
|
8090 - 10,3 V6 IV |
298 / 405 |
. |
340 / 462 |
. |
+42 / +57 |
+0 |
|
Chiptuning New Holland T 6000
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
6020E - 4,5 4V NH |
82 / 112 |
520 |
97 / 132 |
580 |
+15 / +20 |
+60 |
|
6040E - 4,5 4V NH |
89 / 121 |
563 |
103 / 140 |
625 |
+14 / +19 |
+62 |
|
6060E - 4,5 4V NH |
97 / 132 |
594 |
112 / 152 |
655 |
+15 / +20 |
+61 |
|
Chiptuning New Holland T 7000
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
7030 - 6,7 6V NH |
123 / 167 |
774 |
147 / 200 |
845 |
+24 / +33 |
+71 |
|
7040 - 6,7 6V NH |
134 / 182 |
844 |
158 / 215 |
920 |
+24 / +33 |
+76 |
|
7050 - 6,7 6V NH |
145 / 197 |
860 |
170 / 231 |
940 |
+25 / +34 |
+80 |
|
7060 - 6,7 6V NH |
157 / 214 |
866 |
186 / 253 |
945 |
+29 / +39 |
+79 |
|
7070 - 6,7 6V NH |
167 / 227 |
. |
190 / 258 |
. |
+23 / +31 |
+0 |
|
Chiptuning New Holland T 7500
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
7510 - 6,6 6V SI |
104 / 141 |
570 |
121 / 165 |
630 |
+17 / +24 |
+60 |
|
7520 - 6,6 6V SI |
111 / 151 |
610 |
129 / 175 |
670 |
+18 / +24 |
+60 |
|
7530 - 6,6 6V SI |
118 / 160 |
660 |
136 / 185 |
720 |
+18 / +25 |
+60 |
|
7540 - 6,6 6V SI |
129 / 175 |
725 |
148 / 201 |
795 |
+19 / +26 |
+70 |
|
7550 - 6,6 6V SI |
144 / 196 |
792 |
159 / 216 |
870 |
+15 / +20 |
+78 |
|
Chiptuning New Holland T 8000
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
8010 - 8,3 6V CU(NH) |
163 / 222 |
1022 |
189 / 257 |
1170 |
+26 / +35 |
+148 |
|
8020 - 8,3 6V CU(NH) |
182 / 248 |
1162 |
218 / 296 |
1360 |
+36 / +48 |
+198 |
|
8030 - 8,3 6V CU(NH) |
201 / 273 |
1285 |
241 / 328 |
1485 |
+40 / +55 |
+200 |
|
8040 - 8,3 6V CU(NH) |
223 / 303 |
1367 |
269 / 366 |
1575 |
+46 / +63 |
+208 |
|
8050 - 9,0 6V CU(NH) |
239 / 325 |
. |
279 / 379 |
. |
+40 / +54 |
+0 |
|
Chiptuning New Holland TC 5000 mlátičky
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
5070 - 6,8 6V NH |
152 / 207 |
. |
180 / 245 |
. |
+28 / +38 |
+0 |
|
5080 - 6,8 V6 NH |
177 / 241 |
. |
202 / 275 |
. |
+25 / +34 |
+0 |
|
Chiptuning New Holland TG
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
255 - 8,3 6V CU(NH) |
189 / 257 |
. |
228 / 310 |
. |
+39 / +53 |
+0 |
|
285 - 8,3 6V CU |
208 / 283 |
1396 |
251 / 341 |
1700 |
+43 / +58 |
+304 |
|
Chiptuning New Holland TM
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
175 - 7,5 6V |
130 / 177 |
790 |
150 / 204 |
830 |
+20 / +27 |
+40 |
|
190 - 7,5 6V |
142 / 193 |
864 |
162 / 220 |
935 |
+20 / +27 |
+71 |
|
Chiptuning New Holland TS
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
125A - 6,7 6V NH |
92 / 125 |
566 |
110 / 150 |
630 |
+18 / +25 |
+64 |
|
135A - 6,7 6V NH |
100 / 136 |
612 |
119 / 162 |
680 |
+19 / +26 |
+68 |
|
Chiptuning New Holland TVT
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
135 - 6,6 6V SI |
101 / 137 |
570 |
117 / 159 |
630 |
+16 / +22 |
+60 |
|
145 - 6,6 6V SI |
108 / 147 |
610 |
125 / 170 |
670 |
+17 / +23 |
+60 |
|
155 - 6,6 6V SI |
115 / 156 |
660 |
132 / 180 |
720 |
+17 / +24 |
+60 |
|
170 - 6,6 6V SI |
126 / 171 |
725 |
143 / 194 |
790 |
+17 / +23 |
+65 |
|
190 - 6,6 6V SI |
141 / 192 |
790 |
162 / 220 |
860 |
+21 / +28 |
+70 |
|
|