Traktory
Case IH
Challenger
Claas
Deutz Fahr
Fastrac
Fendt
JCB
John Deere
Lamborghini
Lindner
Massey Fergusson
MC cormick
New Holland
Same
Steyer
Valtra
|
Chiptuning John Deere
Chiptuning John Deere Řada 5
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
5080R - 4,5 4V J |
59 / 80 |
. |
81 / 110 |
. |
+22 / +30 |
+0 |
|
5090R - 4,5 4V J |
66 / 90 |
. |
85 / 116 |
. |
+19 / +26 |
+0 |
|
5100R - 4,5 4V J |
74 / 101 |
. |
86 / 117 |
. |
+12 / +16 |
+0 |
|
Chiptuning John Deere Řada 5430i - postřikovače
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
5430i - 6,8 6V J |
158 / 215 |
- |
195 / 265 |
- |
+37 / +50 |
+0 |
|
Chiptuning John Deere Řada 6010
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
6410 - 4,5 4V USA |
77 / 105 |
. |
88 / 120 |
. |
+11 / +15 |
+0 |
|
6510 - 6,8 6V USA |
77 / 105 |
. |
95 / 129 |
. |
+18 / +24 |
+0 |
|
6610 - 6,8 6V USA |
85 / 116 |
. |
103 / 140 |
. |
+18 / +24 |
+0 |
|
6810 - 6,8 6V USA |
92 / 125 |
. |
114 / 155 |
. |
+22 / +30 |
+0 |
|
6910 - 6,8 6V USA |
99 / 135 |
. |
114 / 155 |
. |
+15 / +20 |
+0 |
|
Chiptuning John Deere Řada 6020
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
6320 - 4,5 4V J |
74 / 101 |
. |
85 / 116 |
. |
+11 / +15 |
+0 |
|
6420 - 4,5 4V J |
81 / 110 |
. |
92 / 125 |
. |
+11 / +15 |
+0 |
|
6420S - 4,5 4V J |
88 / 120 |
. |
97 / 132 |
. |
+9 / +12 |
+0 |
|
6520 - 6,8 6V J |
81 / 110 |
. |
103 / 140 |
. |
+22 / +30 |
+0 |
|
6620 - 6,8 6V J |
92 / 125 |
. |
114 / 155 |
. |
+22 / +30 |
+0 |
|
6820 - 6,8 6V J |
100 / 136 |
. |
125 / 170 |
. |
+25 / +34 |
+0 |
|
6920 - 6,8 6V J |
110 / 150 |
. |
128 / 174 |
. |
+18 / +24 |
+0 |
|
Chiptuning John Deere Řada 6030
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
6130 - 4,5 4V J |
63 / 86 |
. |
78 / 106 |
. |
+15 / +20 |
+0 |
|
6230 - 4,5 4V J |
70 / 95 |
. |
90 / 122 |
. |
+20 / +27 |
+0 |
|
6330 - 4,5 4V J |
77 / 105 |
. |
96 / 131 |
. |
+19 / +26 |
+0 |
|
6430 - 4,5 4V J |
82 / 112 |
. |
96 / 131 |
. |
+14 / +19 |
+0 |
|
6530 - 6,8 6V J |
85 / 116 |
. |
107 / 146 |
. |
+22 / +30 |
+0 |
|
6534 - 4,5 4V J |
92 / 125 |
. |
112 / 152 |
. |
+20 / +27 |
+0 |
|
6630 - 6,8 6V J |
99 / 135 |
. |
115 / 156 |
. |
+16 / +21 |
+0 |
|
6830 - 6,8 6V J |
107 / 146 |
. |
128 / 174 |
. |
+21 / +28 |
+0 |
|
6930 - 6,8 6V J |
114 / 155 |
. |
128 / 174 |
. |
+14 / +19 |
+0 |
|
Chiptuning John Deere Řada 6030 Premium
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
6230P - 4,5 4V J |
74 / 101 |
. |
93 / 126 |
. |
+19 / +25 |
+0 |
|
6330P - 4,5 4V J |
81 / 110 |
. |
99 / 135 |
. |
+18 / +25 |
+0 |
|
6430P - 4,5 4V J |
92 / 125 |
. |
106 / 144 |
. |
+14 / +19 |
+0 |
|
6534P - 4,5 4V J |
92 / 125 |
. |
106 / 144 |
. |
+14 / +19 |
+0 |
|
6630P - 6,8 6V J |
99 / 135 |
. |
122 / 166 |
. |
+23 / +31 |
+0 |
|
6830P - 6,8 6V J |
107 / 146 |
. |
132 / 180 |
. |
+25 / +34 |
+0 |
|
6930P - 6,8 6V J |
114 / 155 |
. |
127 / 173 |
. |
+13 / +18 |
+0 |
|
Chiptuning John Deere Řada 7000 - Řezačky
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
7200 - 8,1 6V J |
208 / 283 |
. |
237 / 322 |
. |
+29 / +39 |
+0 |
|
7300 - 12,5 6V J |
273 / 371 |
. |
317 / 431 |
. |
+44 / +60 |
+0 |
|
7400 - 12,5 6V J |
323 / 439 |
. |
377 / 513 |
. |
+54 / +74 |
+0 |
|
7500 - 12,5 6V J |
377 / 513 |
. |
417 / 567 |
. |
+40 / +54 |
+0 |
|
7700 - 12,5 6V J |
377 / 513 |
. |
417 / 567 |
. |
+40 / +54 |
+0 |
|
7800 - 15,0 6V Cu |
441 / 600 |
. |
515 / 700 |
. |
+74 / +100 |
+0 |
|
Chiptuning John Deere Řada 7010
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
7710 - 8,1 6V J |
118 / 160 |
. |
147 / 200 |
. |
+29 / +40 |
+0 |
|
7810 - 8,1 6V J |
129 / 175 |
. |
162 / 220 |
. |
+33 / +45 |
+0 |
|
Chiptuning John Deere Řada 7020
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
7720 - 6,8 6V J |
125 / 170 |
. |
158 / 215 |
. |
+33 / +45 |
+0 |
|
7820 - 6,8 6V J |
136 / 185 |
. |
170 / 231 |
. |
+34 / +46 |
+0 |
|
7920 - 8,1 6V J |
147 / 200 |
. |
184 / 250 |
. |
+37 / +50 |
+0 |
|
Chiptuning John Deere Řada 7030
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
7730 - 6,8 6V J |
136 / 185 |
. |
162 / 220 |
. |
+26 / +35 |
+0 |
|
7830 - 6,8 6V J |
147 / 200 |
. |
172 / 234 |
. |
+25 / +34 |
+0 |
|
7930 - 6,8 6V J |
158 / 215 |
. |
174 / 237 |
. |
+16 / +22 |
+0 |
|
Chiptuning John Deere Řada 7030 Premium
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
7430 - 6,8 6V J |
125 / 170 |
. |
150 / 204 |
. |
+25 / +34 |
+0 |
|
7530 - 6,8 6V J |
136 / 185 |
. |
162 / 220 |
. |
+26 / +35 |
+0 |
|
Chiptuning John Deere Řada 7050 - řezačky
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
7250 - 9,0 6V J |
261 / 355 |
- |
300 / 408 |
- |
+39 / +53 |
+0 |
|
7350 - 13,5 6V J |
330 / 449 |
- |
398 / 541 |
- |
+68 / +92 |
+0 |
|
7450 - 13,5 6V J |
383 / 521 |
- |
448 / 609 |
- |
+65 / +88 |
+0 |
|
7550 - 13,5 6V J |
428 / 582 |
- |
464 / 631 |
- |
+36 / +49 |
+0 |
|
7750 - 13,5 6V J |
428 / 582 |
- |
464 / 631 |
- |
+36 / +49 |
+0 |
|
7850 - 15,0 6V Cu |
474 / 645 |
- |
559 / 760 |
- |
+85 / +115 |
+0 |
|
Chiptuning John Deere Řada 8000
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
8100 - 8,1 6V J |
136 / 185 |
. |
170 / 231 |
. |
+34 / +46 |
+0 |
|
8200 - 8,1 6V J |
154 / 209 |
. |
195 / 265 |
. |
+41 / +56 |
+0 |
|
8300 - 8,1 6V J |
170 / 231 |
. |
213 / 290 |
. |
+43 / +59 |
+0 |
|
8400 - 8,1 6V J |
191 / 260 |
. |
219 / 298 |
. |
+28 / +38 |
+0 |
|
Chiptuning John Deere Řada 8010
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
8110 - 8,1 6V J |
123 / 167 |
. |
159 / 216 |
. |
+36 / +49 |
+0 |
|
8210 - 8,1 6V J |
158 / 215 |
. |
199 / 271 |
. |
+41 / +56 |
+0 |
|
8310 - 8,1 6V J |
173 / 235 |
. |
217 / 295 |
. |
+44 / +60 |
+0 |
|
8410 - 8,1 6V J |
175 / 238 |
. |
197 / 268 |
. |
+22 / +30 |
+0 |
|
Chiptuning John Deere Řada 8020
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
8120 - 8,1 6V J |
147 / 200 |
. |
184 / 250 |
. |
+37 / +50 |
+0 |
|
8220 - 8,1 6V J |
162 / 220 |
. |
202 / 275 |
. |
+40 / +55 |
+0 |
|
8320 - 8,1 6V J |
180 / 245 |
. |
224 / 305 |
. |
+44 / +60 |
+0 |
|
8420 - 8,1 6V J |
199 / 271 |
. |
250 / 340 |
. |
+51 / +69 |
+0 |
|
8520 - 8,1 6V J |
217 / 295 |
. |
249 / 339 |
. |
+32 / +44 |
+0 |
|
Chiptuning John Deere Řada 8030
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
8130 - 9,0 6V J |
158 / 215 |
. |
205 / 279 |
. |
+47 / +64 |
+0 |
|
8230 - 9,0 6V J |
177 / 241 |
. |
229 / 311 |
. |
+52 / +70 |
+0 |
|
8230T - 9,0 6V J |
173 / 235 |
. |
228 / 310 |
. |
+55 / +75 |
+0 |
|
8330 - 9,0 6V J |
199 / 271 |
. |
250 / 340 |
. |
+51 / +69 |
+0 |
|
8330T - 9,0 6V J |
202 / 275 |
. |
253 / 344 |
. |
+51 / +69 |
+0 |
|
8430 - 9,0 6V J |
217 / 295 |
. |
268 / 364 |
. |
+51 / +69 |
+0 |
|
8430T - 9,0 6V J |
217 / 295 |
. |
268 / 364 |
. |
+51 / +69 |
+0 |
|
8530 - 9,0 6V J |
236 / 321 |
. |
269 / 366 |
. |
+33 / +45 |
+0 |
|
Chiptuning John Deere Řada 8R
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
8245 - 9,0 6V J |
180 / 245 |
. |
225 / 306 |
. |
+45 / +61 |
+0 |
|
8270 - 9,0 6V J |
199 / 271 |
. |
248 / 337 |
. |
+49 / +66 |
+0 |
|
8295 - 9,0 6V J |
217 / 295 |
. |
270 / 367 |
. |
+53 / +72 |
+0 |
|
8320 - 9,0 6V J |
235 / 320 |
. |
298 / 405 |
. |
+63 / +85 |
+0 |
|
8345 - 9,0 6V J |
254 / 345 |
. |
285 / 388 |
. |
+31 / +43 |
+0 |
|
Chiptuning John Deere Řada 9020
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
9320 - 12,5 6V J |
276 / 375 |
. |
360 / 490 |
. |
+84 / +115 |
+0 |
|
9420 - 12,5 6V J |
313 / 426 |
. |
390 / 530 |
. |
+77 / +104 |
+0 |
|
9520 - 12,5 6V J |
331 / 450 |
. |
385 / 524 |
. |
+54 / +74 |
+0 |
|
Chiptuning John Deere Řada 9030
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
9330 - 13,5 6V J |
289 / 393 |
- |
350 / 476 |
- |
+61 / +83 |
+0 |
|
9430 - 13,5 6V J |
327 / 445 |
- |
386 / 525 |
- |
+59 / +80 |
+0 |
|
9530 - 13,5 6V J |
366 / 498 |
- |
425 / 578 |
- |
+59 / +80 |
+0 |
|
9630 - 13,5 6V J |
405 / 551 |
- |
430 / 585 |
- |
+25 / +34 |
+0 |
|
Chiptuning John Deere Řada C - mlátičky
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
C670 - 9,0 6V J |
299 / 407 |
- |
348 / 473 |
- |
+49 / +66 |
+0 |
|
Chiptuning John Deere Řada CTS-mlátičky
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
9780i - 8,1 6V J |
261 / 355 |
0 |
293 / 398 |
0 |
+32 / +43 |
+0 |
|
Chiptuning John Deere Řada CWS - mlátičky
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1450 - 6,8 6V J |
152 / 207 |
- |
196 / 267 |
- |
+44 / +60 |
+0 |
|
1550 - 6,8 6V J |
196 / 267 |
- |
228 / 310 |
- |
+32 / +43 |
+0 |
|
Chiptuning John Deere Řada S - mlátičky
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
S690 - 13,5 6V J |
395 / 537 |
- |
460 / 626 |
- |
+65 / +89 |
+0 |
|
Chiptuning John Deere Řada T - mlátičky
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
T550 - 6,8 6V J |
217 / 295 |
- |
239 / 325 |
- |
+22 / +30 |
+0 |
|
T560 - 9,0 6V J |
262 / 356 |
- |
299 / 407 |
- |
+37 / +51 |
+0 |
|
T660 - 9,0 6V J |
262 / 356 |
- |
299 / 407 |
- |
+37 / +51 |
+0 |
|
T670 - 9,0 6V J |
299 / 407 |
- |
348 / 473 |
- |
+49 / +66 |
+0 |
|
Chiptuning John Deere Řada W - mlátičky
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
W540 - 6,8 6V J |
191 / 260 |
- |
225 / 306 |
- |
+34 / +46 |
+0 |
|
W550 - 6,8 6V J |
217 / 295 |
- |
239 / 325 |
- |
+22 / +30 |
+0 |
|
W650 - 9,0 6V J |
239 / 325 |
- |
290 / 394 |
- |
+51 / +69 |
+0 |
|
W660 - 9,0 6V J |
262 / 356 |
- |
302 / 411 |
- |
+40 / +55 |
+0 |
|
Chiptuning John Deere Řada WTS - mlátičky
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
9540i - 6,8 6V J |
158 / 215 |
. |
199 / 271 |
. |
+41 / +56 |
+0 |
|
9560i - 6,8 6V J |
181 / 246 |
. |
210 / 286 |
. |
+29 / +40 |
+0 |
|
9580i - 8,1 6V J |
217 / 295 |
. |
263 / 358 |
. |
+46 / +63 |
+0 |
|
9640i - 8,1 6V J |
217 / 295 |
. |
263 / 358 |
. |
+46 / +63 |
+0 |
|
9660i - 8,1 6V J |
234 / 318 |
. |
287 / 390 |
. |
+53 / +72 |
+0 |
|
9680i - 8,1 6V J |
260 / 354 |
. |
291 / 396 |
. |
+31 / +42 |
+0 |
|
|