Nákladní automobily
DAF
Iveco
MAN
Mercedes Benz
Renault
Scania
Volvo
|
Chiptuning Renault
Chiptuning Renault Kerax
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
pozn. |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
270 |
195 / 265 |
900 |
261 / 355 |
1300 |
+66 / +90 |
+400 |
EURO 3 |
|
320 |
229 / 311 |
900 |
261 / 355 |
1300 |
+32 / +44 |
+400 |
EURO 3 |
|
370 |
265 / 360 |
1670 |
332 / 452 |
2100 |
+67 / +92 |
+430 |
EURO 3 |
|
370 DXi7 |
272 / 370 |
1735 |
327 / 445 |
2085 |
+55 / +75 |
+350 |
EURO 4 |
|
410 DXi7 |
301 / 409 |
1900 |
360 / 490 |
2280 |
+59 / +81 |
+380 |
EURO 4 |
|
420 |
303 / 412 |
1870 |
368 / 500 |
2300 |
+65 / +88 |
+430 |
EURO 3 |
|
450 DXi7 |
331 / 450 |
2140 |
390 / 530 |
2520 |
+59 / +80 |
+380 |
EURO 4 |
|
Chiptuning Renault Magnum
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
pozn. |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
400 |
294 / 400 |
1850 |
357 / 486 |
2250 |
+63 / +86 |
+400 |
EURO 3 |
|
440 |
324 / 441 |
2050 |
384 / 522 |
2550 |
+60 / +81 |
+500 |
EURO 3 |
|
460 DX13 |
368 / 500 |
2450 |
426 / 579 |
2800 |
+58 / +79 |
+350 |
EURO 4 |
|
480 |
353 / 480 |
2250 |
415 / 564 |
2750 |
+62 / +84 |
+500 |
EURO 3 |
|
500 DX13 |
206 / 280 |
1050 |
257 / 350 |
1380 |
+51 / +70 |
+330 |
EURO 4 |
|
530 |
390 / 530 |
2300 |
441 / 600 |
2800 |
+51 / +70 |
+500 |
EURO 3 |
|
Chiptuning Renault Midlum
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
pozn. |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
160 DXi5 |
118 / 160 |
580 |
147 / 200 |
730 |
+29 / +40 |
+150 |
EURO 4 |
|
190 DXi5 |
140 / 190 |
680 |
173 / 235 |
930 |
+33 / +45 |
+250 |
EURO 4 |
|
220 |
158 / 215 |
700 |
191 / 260 |
950 |
+33 / +45 |
+250 |
EURO 3 |
|
220 DXi5 |
162 / 220 |
800 |
195 / 265 |
1050 |
+33 / +45 |
+250 |
EURO 4 |
|
240 DXi5 |
176 / 239 |
920 |
221 / 301 |
1220 |
+45 / +62 |
+300 |
EURO 4 |
|
270 |
195 / 265 |
900 |
261 / 355 |
1300 |
+66 / +90 |
+400 |
EURO 3 |
|
280 DXi5 |
206 / 280 |
1050 |
257 / 350 |
1380 |
+51 / +70 |
+330 |
EURO 4 |
|
Chiptuning Renault Premium
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
pozn. |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
220 |
158 / 215 |
700 |
191 / 260 |
950 |
+33 / +45 |
+250 |
EURO 3 |
|
270 |
195 / 265 |
900 |
261 / 355 |
1300 |
+66 / +90 |
+400 |
EURO 3 |
|
280 DXi7 |
206 / 280 |
1050 |
257 / 350 |
1380 |
+51 / +70 |
+330 |
EURO 4 |
|
320 |
229 / 311 |
1200 |
294 / 400 |
1630 |
+65 / +89 |
+430 |
EURO 3 |
|
320 DXi7 |
235 / 320 |
1200 |
290 / 394 |
1550 |
+55 / +74 |
+350 |
EURO 4 |
|
370 |
265 / 360 |
1670 |
332 / 452 |
2100 |
+67 / +92 |
+430 |
EURO 3 |
|
370 DXi7 |
272 / 370 |
1735 |
327 / 445 |
2085 |
+55 / +75 |
+350 |
EURO 4 |
|
410 DXi7 |
301 / 409 |
1900 |
360 / 490 |
2280 |
+59 / +81 |
+380 |
EURO 4 |
|
420 |
303 / 412 |
1870 |
368 / 500 |
2300 |
+65 / +88 |
+430 |
EURO 3 |
|
450 DXi7 |
331 / 450 |
2140 |
390 / 530 |
2520 |
+59 / +80 |
+380 |
EURO 4 |
|
|